Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Req] AntiSpam! :P

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers...pm_discussion/20712/51810

Ik ramde een stuk of 20 keer op verstuur bericht, en daarop kwam ook een stuk of 20 keer mijn bericht in zijn inbox :P mijn excuses enzo maar het lijkt me wel handig om net als bij gewoon posten hierop een Beveiliging te zetten like Bericht is identiek aan het vorige :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoiets had ik gisteren ook in A1GP - The Worldcup of Motorsport Deel 2 ook zo'n "probleem". Ik mepte blijkbaar 2x snel achter elkaar op alt+s en toen stond mijn bericht er dus ook 2x. 8)7
Dacht dat het aan mij lag, maar was dus blijkbaar nog een bugje of zo :?

[edit]
Euhm.. zo te zien heeft een mod dit al aangepast of zo.. Mijn 2e bericht (waar alleen nog nutteloze info stond) is al verwijderd. :o

[ Voor 34% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-08-2006 09:10 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er zou een dubbelpost beveiliging op moeten zitten; klaarblijkelijk gaat er toch wat fout daar. Ik kan dit niet reproduceren trouwens; dus hier moeten we even naar gaan kijken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dubbelposten op het forum is niet mogelijk afaik, zojuist nog getest @ beta.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Crap.. Nu kreeg ik dus wel een melding dat er 2x hetzelfde bericht geplaatst werd. Dat was gisteren iig niet zo.
Gisteren hield ik de alt toets in en mepte per ongeluk 2x achter elkaar op de s en toen stond mijn bericht er gewoon 2x. Misschien dat dat al weer gefixed is?

[ Voor 97% gewijzigd door FlipFluitketel op 02-08-2006 12:21 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:18

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik had hier ook last van...
En hier heb ik ook een melding van gemaakt in BUG.

Soms werkt het wel, en soms niet...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Heb hier naar gekeken en het is waarschijnlijk een transaction-issue. Zal dit fixen.

nada aka zilch, formerly known as zip

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.