Hallo mensen
Ik ben opzoek naar een goede KOPTELEFOON, niet speciaal een headset dus. Ik had de volgende op het oog, maar ik zou graag willen weten of die een beetje netjes klinkt. Ik heb zelf een normale, interne geluidskaart dus daar zou de mooi-heid van het geluid niet aan moeten liggen.
De volgende had ik op het oog:
* Sennheiser HD515
( evt HD 555, maar eigenlijk boven budget ;S )
Eventueel dacht ik ook dat misschien de:
* Steelsound 5H, zonder USB soundkaart wel goed geluid gaf (met een interne geluidskaart dus). Het geluid is hiervan ook wel goed, dat weet ik maar...
Welke van deze 2 is de betere? Of iemand andere suggesties. Hieraan wil ik ongeveer 70-75 euro uitgeven.
Graag hoor ik wat ervaringen, liefste die met de HD515(/HD555) te maken hebben biggrin smiley
Wat eisen:
- Koptelefoon moet de oren volledig afsluiten
- Goed geluid, zowel voor counterstrike (+ andere non-fps games) en muziek
- non-USB
- Comfortabel
Vriendelijk bedankt
Ik ben opzoek naar een goede KOPTELEFOON, niet speciaal een headset dus. Ik had de volgende op het oog, maar ik zou graag willen weten of die een beetje netjes klinkt. Ik heb zelf een normale, interne geluidskaart dus daar zou de mooi-heid van het geluid niet aan moeten liggen.
De volgende had ik op het oog:
* Sennheiser HD515
( evt HD 555, maar eigenlijk boven budget ;S )
Eventueel dacht ik ook dat misschien de:
* Steelsound 5H, zonder USB soundkaart wel goed geluid gaf (met een interne geluidskaart dus). Het geluid is hiervan ook wel goed, dat weet ik maar...
Welke van deze 2 is de betere? Of iemand andere suggesties. Hieraan wil ik ongeveer 70-75 euro uitgeven.
Graag hoor ik wat ervaringen, liefste die met de HD515(/HD555) te maken hebben biggrin smiley
Wat eisen:
- Koptelefoon moet de oren volledig afsluiten
- Goed geluid, zowel voor counterstrike (+ andere non-fps games) en muziek
- non-USB
- Comfortabel
Vriendelijk bedankt