Toon posts:

[Sound] Koptelefoon(s)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Ik ben opzoek naar een goede KOPTELEFOON, niet speciaal een headset dus. Ik had de volgende op het oog, maar ik zou graag willen weten of die een beetje netjes klinkt. Ik heb zelf een normale, interne geluidskaart dus daar zou de mooi-heid van het geluid niet aan moeten liggen.

De volgende had ik op het oog:

* Sennheiser HD515
( evt HD 555, maar eigenlijk boven budget ;S )

Eventueel dacht ik ook dat misschien de:
* Steelsound 5H, zonder USB soundkaart wel goed geluid gaf (met een interne geluidskaart dus). Het geluid is hiervan ook wel goed, dat weet ik maar...

Welke van deze 2 is de betere? Of iemand andere suggesties. Hieraan wil ik ongeveer 70-75 euro uitgeven.

Graag hoor ik wat ervaringen, liefste die met de HD515(/HD555) te maken hebben biggrin smiley

Wat eisen:

- Koptelefoon moet de oren volledig afsluiten
- Goed geluid, zowel voor counterstrike (+ andere non-fps games) en muziek
- non-USB
- Comfortabel

Vriendelijk bedankt

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 13:43
Wat ik zelf een erg fijne koptelefoon vind is de sennheiser hd201. Dit is een wat goedkopere koptelefoon dan de HD515, maar wordt ondanks dat door velen als beste koptelefoon onder de 100 euro aangeprezen. Ik heb hem zelf ook en moet zeggen het geluid is werkelijk fantastisch.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Kijk eens in Audio & Video :o

Verder zijn alle eisen muv "non-USB" subjectief, dus beter idee is om gewoon naar de betere winkel te gaan en een paar gevallen uit te proberen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.