Toon posts:

NEC 3550A brandt niet maar leest wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit de laatste tijd met een probleem met mijn nec 3550a, namelijk dat die prima dvd's kan lezen maar als ik met nero een dvd wil branden dan zegt nero gewoon dat alles goed is verlopen en dat het branden voltooid is, echter als ik de dvd(video) in de stand alone dvd speler doe dan geeft mijn jvc een disc error, en de philips die zeg dat de dvd nog blank is.
ik heb ook naar de dvd gekeken en nergens kan je eraan zien dat er kleurverschil is (door het branden).
de eerste 3/4 maanden heb ik er gewoon mee kunnen branden maar het lijkt alsof er nu gewoon niets gebeurd.
(ook hoor ik hem niet echt rev's maken wat die eerst wel deed.)
ik heb al een firmware update gedaan maar dat maakte niets uit.

wie weet hier meer over?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 20:33 ]

Verwijderd

zoiets heb ik ook gehad ik had toen gewoon sonic gebruikt en daar wou het wel mee!

sonic record now

Verwijderd

Topicstarter
ik zie alleen niet hoe er dvd films mee kan branden :'(

Verwijderd

Kan je wel een gewoon cd-tje branden? Om dvd's te branden gebruikt het toestel een andere laser.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:08

lier

MikroTik nerd

Binnen Nero kan je toch aangeven dat hij na het branden een test moet doen. Heb je deze test al een keer uitgevoerd ? Kan je de net gebrande DVD wel op je pc inlezen ? Welke software zat er bij de brander geleverd ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
ook de pc leest niets als ik een film heb "gebrand" de dvd blijft leeg, echter heb ik al wel een audio cd kunnen branden via roxio recordnow.
probleem is dat ik daar geen dvd mee kan branden.

Verwijderd

Topicstarter
het softwarematige probleem is opgelost
slotje kan erop.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-02 21:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:24:
het softwarematige probleem is opgelost
slotje kan erop.
Ik heb het zelfde probleem met een NEC 3540a. Wat was het probleem en hoe heb je het opgelost.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

Heb hier ook hetzefde probleem met een NEC ND4571A.
Had hiervoor een NEC 1300 die ik heb moeten vervangen
omdat ie geen cd's meer wou branden. Na vervangen was
alles opgelost maar nu weer zelfde probleem (3 maanden oud)

Bij de ND1300 kon ik wel cds branden als ik hem op PIO-mode
zette, maar dan gaven dvds weer problemen...

Ben benieuwd naar de oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
door alle virtuele schijven van alcohol is mijn brander om een of andere reden verdrongen naar de 2e rang en zette nero alles op de hdd, nu ff ingesteld dat die wél de dvd brander kiest ipv de hdd en alles werkt.
Pagina: 1