Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Req] Volgorde van berichten in pm_discussion omdraaien

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
In een pm_discussion is de volgorde van de berichten "eerste bericht eerst" ik persoonlijk heb een voorkeur om in een discussie die je logischerwijs vanaf het begin volgt het laatste bericht bovenaan te laten zien. Dit zou mijns inziens hier de default sortering moeten zijn.

Daarnaast heeft de instelling "Draai volgorde berichten om?" geen invloed op de volgorde van berichten in een pm_discussion. Je kunt erover discusseren of deze instelling invloed zou moeten hebben op de sortering.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op zich klinkt het redelijk om die preference ook te laten gelden voor PM's. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik ben niet van mening dat het default moet zijn omdat jij dat lekker vind werken, maar een optie ervoor zou wel handig zijn voor de liefhebbers ja.

met een hamer past alles

• Civil
Daarom breng ik het ook ter discussie, is mijn voorkeur de voorkeur van de meerderheid of ben ik daarin een uitzondering.

Omdat de default sortering hetzelfde was als de list_messages sortering had ik nog verwacht dat de instelling "Draai volgorde berichten om?" invloed zou hebben op de sortering, dit was echter niet het geval.
Ik zelf heb liever niet dat deze instelling invloed gaat hebben op de sortering van de dm's, aangezien ik deze instelling niet ga aanzetten ;)

Het maakt mij verder niet zoveel uit welke van de twee het wordt aangezien ik verder weinig gebruik zal maken van de pm mogelijkheid, ik werd toevallig gedmed door iemand waardoor mij dit opviel.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik vind het zo wel fijn - omdraaien liever niet :)

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Nu volg ik niet meer wat je wil hoor Civil :P

Maar het punt dat je aanhaalt is wel goed idd. Misschien twee vinkjes? 1 voor t forum, en 1 voor de DM's?

met een hamer past alles

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor zover ik weet is het aantal van dit soort vinkjes dat crisp erbij kan maken beperkt, en als dit ingevoerd zou worden, dan denk ik dat het reëler is om dit onder dezelfde pref te laten vallen als die voor posts in topics. En waarom ook niet: waarom zou je een topic wel in oplopende volgorde willen zien, maar DM's niet? Dat klinkt mij niet erg logisch in de oren. :)

Overigens ben ik het met ele eens dat een default omgekeerde sortering niet al te handig is. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Civil schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 20:03:
[...]

Daarnaast heeft de instelling "Draai volgorde berichten om?" geen invloed op de volgorde van berichten in een pm_discussion. Je kunt erover discusseren of deze instelling invloed zou moeten hebben op de sortering.
Het klinkt wel logisch dat dat wel net zo consistent zou moeten werken; dus wellicht dat we dat er toch maar even in moeten bouwen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Civil
-NMe- schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 04:47:
Voor zover ik weet is het aantal van dit soort vinkjes dat crisp erbij kan maken beperkt, en als dit ingevoerd zou worden, dan denk ik dat het reëler is om dit onder dezelfde pref te laten vallen als die voor posts in topics.
Dit zou zowieso geen template pref zijn omdat dit invloed heeft op de interne werking van react (de uitgevoerde query) dus als het al een pref wordt, dan is het of een nieuwe pref van react zelf speciaal voor de volgorde van de private messages en anders volgt hij de instelling van de eveneens in react ingebouwde pref voor de volgorde van messages in topics.

Of het blijft zoals het nu is ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het gaat afhankelijk worden van je message-volgorde voorkeur :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.