Op zondag 28 januari 2001 13:57 schreef wijnolst het volgende:Neem dan in ieder geval Linux op je machine, dan kan het heel erg goed. Met WinNT/2k lijkt het mij een beetje te licht.
SuSE 7.1 (komt binnenkort uit) kopen en wat extra ram, installeren en gaan! Nooit meer gezeik mee. :):)
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=208Op zondag 28 januari 2001 14:01 schreef Petuhr het volgende:Hmm mijn win2k prof kale install neemt al 83 MB...
Ok, als je er een snelle HD in heb zitten kan het wel, maar dat geswap is ook nie alles hoor

Heb zelf een trage bigfoot.. met 160 meg.. En ik draai w2k server.. En het draait perfect.. er hoeft echt geen snelle schijf aan.. en starten.. Dat ding van mij draait toch 24/7...
Op zondag 28 januari 2001 14:11 schreef jopiek het volgende:Ik heb al twee maanden een PII-233 server met 96Mb in de meterkast (in houten behuizing

Ik draai er 2000 op en werkt perfect. Trouwens ik heb WinRoute als proxy (met stealth mode zodat port scanning niet lukt!)
Wil ik ook!!!!... Alleen mijn vader snapt dat nog niet...

Op zondag 28 januari 2001 14:27 schreef WebMaster het volgende:dus KOPEN DIE HAP?
Het is een compaq 233 met 32mb ram en een 15" monitor, de rest zal wel onboard zijn enzo. Wat moet ik hier voor betalen?
Onboard, Stabieler zijn ze er niet te krijgen.. Als je maar niet met vage programma's gaat spelen
Op zondag 28 januari 2001 15:18 schreef RobNicoN_KNKB_ het volgende:Je kan met een P2 233 veel meer doen... maar dan moet je wel 256 Mb ram hebben.. dan kan je er namelijk Win2k Advanced Server op zetten.. en das echt super.. alles zit erop.. webserver.. ftp.. streaming media server.. enz enz.. teveel om op te noemen..
Advanced server.. Die jonge heeft 1 processor, geen 16.. neem maar gewoon w2k server..