"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Tot nu toe eigenlijk maar 2 actieve leden (de_kleuter en ik) maar er komt er 1 bij (jozhua, z'n cd-rom was kapot) dus 3 leden actief. Er komt er nog 1 bij die ook wel veel zal spelen maar die moet nog ff beter worden.
Ik denk dat als we gaan fuseren we dat misschien beter in irc kunnen bespreken (#clan|dpc) en dan zal ik niet actieve leden kicken. Tot nu toe hebben we deze leden:
DaFreako (founder)(actief)
Dekleuter (elite member)(actief)
Jozhua (elite member)(wordt actief)
R0XTAR (member)(niet actief)
Legendthe (member)(speelt soms)
Lightie (member)(speelt soms)
De niet actieve leden ga ik eruit kicken en met de anderen ga ik even praten. Misschien dat we kunnen zeggen dat we bv op een vaste avond allemaal komen spelen ofzo.
Khoor et nog,
Flapmo a.k.a DaFreako
P.s. Kijk ook even naar ons logo (gemaakt door een dpc'er locutus_of_borg) op deze page:
http://home.worldonline.nl/~mvissers
Verwijderd
/me is nu trouwens niet meer bereikbaar voor enig overleg op irc [img=30,15]i/s/frusty.gif[/img]
Met die avond zorg je er ook voor dat het teamverband blijft en dat ze dus actief blijven en die #1 notering moet kenne!!!
Lets
Verwijderd
Verwijderd
Fusie: mij best, ga ik ook weer eens wat actiever worden met ra2, zit de laatste tijd alleen nog maar achter UT.
Maar op welke account gaan we verder?? *DPC*?? En uhm #1 wordt dan misschien wel haalbaar!!:P:P (post ff welke account we gaan en we zitten ook in irc op #clan|dpc)
Verwijderd
/me gaat vast weer ra2 trainen, heeft dit jaar nog maar 2 keer gespeeld wegens ontbreken van ra2 [img=15,15]i/s/frown.gif[/img].
[18:18] *** Quits: alexandera3a|eet al.hub.sorcery.net nexus.sorcery.net)
[18:21] <Flappie[RA2]> h
[18:21] <Flappie[RA2]> Damn to late
---------------------------------------------
Just missed Ya!
Verwijderd
als jullie eenmaal gejoined zijn schrap ik ze en ga ik half actieve leden ff erop aanspreken of ze het een idee vinden een vaste dag te "clannen"
zie je dan
Verwijderd
/me zit nou gewoon bij [img=15,15]i/s/shiny.gif[/img]CP*
Verwijderd
/me gaat nu de *dpc* clan joinen, en kijken of er op #clan|dpc iemand is.
/me vraagt zich af of er niet meer tweakers zijn die bij de ra2-dpc-clan willen?