Oproepje aan DPC.nl (RA2 clan)

Pagina: 1
Acties:

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:04

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Yow,

dagje geleden kwam ik 1 van jullie leden tegen (alexandera3a) en verbaasde me dat ook jullie een DPC ra2 clan hadden opgericht:o. Na ff gepraat te hebben stelde ik voor om te fuseren en zo dus een sterkere dpc clan te krijgen:9~.

Post hier ff als dat nog doorgaat en zo ja op welke account we dan verdergaan.

Flapmo a.k.a DaFreako

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

+4 inzichtvol!!! Nou HUP Stefan, ik heb wat grafiekjes gevonden, mag jij nu hierop reageren en toezeggen :). Bio wordt trouwens nog krapjes :r.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Ben er weer,

Tot nu toe eigenlijk maar 2 actieve leden (de_kleuter en ik) maar er komt er 1 bij (jozhua, z'n cd-rom was kapot) dus 3 leden actief. Er komt er nog 1 bij die ook wel veel zal spelen maar die moet nog ff beter worden.

Ik denk dat als we gaan fuseren we dat misschien beter in irc kunnen bespreken (#clan|dpc) en dan zal ik niet actieve leden kicken. Tot nu toe hebben we deze leden:

DaFreako (founder)(actief)
Dekleuter (elite member)(actief)
Jozhua (elite member)(wordt actief)
R0XTAR (member)(niet actief)
Legendthe (member)(speelt soms)
Lightie (member)(speelt soms)

De niet actieve leden ga ik eruit kicken en met de anderen ga ik even praten. Misschien dat we kunnen zeggen dat we bv op een vaste avond allemaal komen spelen ofzo.

Khoor et nog,

Flapmo a.k.a DaFreako

P.s. Kijk ook even naar ons logo (gemaakt door een dpc'er locutus_of_borg) op deze page:

http://home.worldonline.nl/~mvissers

Verwijderd

Keej, met dat aantal leden halen we het europees kampioenschap wel :9. irc is best, alleen is stefan niet zo vaak online, irritante telefoonlijn is zo duur :( Kabel rouletteert een eind boven telefoonlijn :Y). Dat van die vaste avond klinkt ook wel aardig. Besprekingswaardig. En newbees trainen is altijd ook wel lachuh :D. Niet dat ik nou zo'n prof ben, maar toch wel enige ervaring 8-). Cool logo trouwens *D.

/me is nu trouwens niet meer bereikbaar voor enig overleg op irc [img=30,15]i/s/frusty.gif[/img]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Kee!!

Met die avond zorg je er ook voor dat het teamverband blijft en dat ze dus actief blijven en die #1 notering moet kenne!!!

Lets :Y) them!!

Verwijderd

+4 inzichtvol!!! Nou HUP Stefan, ik heb wat grafiekjes gevonden, mag jij nu hierop reageren en toezeggen :). Bio wordt trouwens nog krapjes :r.

Verwijderd

nou, ik zal als founder van DPC.nl ook maar wat zeggen.

Fusie: mij best, ga ik ook weer eens wat actiever worden met ra2, zit de laatste tijd alleen nog maar achter UT.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Kee!!

Maar op welke account gaan we verder?? *DPC*?? En uhm #1 wordt dan misschien wel haalbaar!!:P:P (post ff welke account we gaan en we zitten ook in irc op #clan|dpc)

Verwijderd

Ja, ik stel wel die *dpc* (wat is *DPC*? :P) Maar goed, Stefan heeft voor ons dpc team de beslissende stem... ik vind dat hij veels te veel macht heeft |:(. Ben zelf ook regelmatig te vinden op #clan|dpc 8-) wel zo kewl B-). En 1e plaats moet geen probleem zijn :7.

/me gaat vast weer ra2 trainen, heeft dit jaar nog maar 2 keer gespeeld wegens ontbreken van ra2 [img=15,15]i/s/frown.gif[/img].

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
---------------------------------------------
[18:18] *** Quits: alexandera3a|eet al.hub.sorcery.net nexus.sorcery.net)
[18:21] <Flappie[RA2]> h
[18:21] <Flappie[RA2]> Damn to late :)
---------------------------------------------

Just missed Ya! :(. Ach ik zou zeggen geef ff door welke account (onze??:P) en welke leden ik dan (als we onze nemen) moet schrappen....

Verwijderd

Och, laatste tijd beetje drukjes met school, dus helaas niet altijd aanwezig :(, maar ik ga er van uit dat we jullie clan gaan joinen. Stefan? Het laatste woord is nog steeds aan jou... :). Ow ja, niet actieve leden kunnen wat mij betrefd geschrapt worden als ze toch nooit meer spelen.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Topicstarter
Ok,

als jullie eenmaal gejoined zijn schrap ik ze en ga ik half actieve leden ff erop aanspreken of ze het een idee vinden een vaste dag te "clannen"

zie je dan

Verwijderd

hierbij ben ik degene die zegt: DPC.nl is no more!

/me zit nou gewoon bij [img=15,15]i&#047;s&#047;shiny.gif[/img]CP*

Verwijderd

/me vraagt zich nog steeds af wat '[img=15,15]i&#047;s&#047;shiny.gif[/img]PC*' is [img=15,15]i&#047;s&#047;wink.gif[/img][img=15,15]i&#047;s&#047;puh2.gif[/img].

/me gaat nu de *dpc* clan joinen, en kijken of er op #clan|dpc iemand is.

/me vraagt zich af of er niet meer tweakers zijn die bij de ra2-dpc-clan willen?
Pagina: 1