Destilleringtone reclame

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Nu klik ik wel eens op zo'n banner, help GoT zou ik zo zeggen :)

Maar nu de site in kwestie, toch eens de AV door zitten lezen.

De Service (of enig onderdeel daarvan) kan te eniger tijd tijdelijk of permanent gewijzigd of beëindigd worden door Aanbieder. U gaat ermee akkoord dat Aanbieder jegens een derde of u als gebruiker niet aansprakelijk is indien de Service gewijzigd, beëindigd of opgeschort wordt.

U gaat er mee akkoord dat aanbieder niet aansprakelijk is voor directe, indirecte, bijkomende of bijzondere schade of gevolgschade of voor door de rechter bij wijze van straf opgelegde schadevergoeding, voortvloeiende uit:

(1) Het gebruik van de Service of het niet kunnen gebruiken van de Service;
(Ze zeggen gewoon dat de server kapot is, jij kan fluiten naar je 1,5 euro).

Verderop

18. DISCLAIMER. U U STEMT ER UITDRUKKELIJK MEE IN DAT:
b) Aanbieder niet garandeert dat (1) de kwaliteit van door u via de Service gekochte of verkregen producten, diensten informatie of ander materiaal aan uw verwachtingen voldoet, (2) de met het gebruik van de Service behaalde resultaten juist of betrouwbaar zijn, en (3) fouten in de Software hersteld kunnen worden;

Er staat hier gewoon letterlijk:
Wij sturen u een ringtone zonder enkel geluid (niets geluid dat +30 niet hoort). Wat u bent toch akkoord gegaan dat wij bagger kwaliteit afleveren. Dat u verwacht hem wel te horen.. naja dat garanderen wij niet.

Natuurlijk, neem een betaalde abbo op GoT, ben je er vanaf. Natuurlijk, jullie hebben geen invloed op de content van de reclame-blokken. Maar dit is pure oplichterij, wat ik persoonlijk toch echt niet vind kunnen op dit forum.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij hanteren alle ringtone aanbieders zo'n AV :)

En je hoeft NIET in zee te gaan met zo'n aanbieder van dit soort services. Wees iig blij dat ze het vantevoren roepen.

[ Voor 52% gewijzigd door BtM909 op 01-08-2006 17:21 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Natuurlijk, neem een betaalde abbo op GoT, ben je er vanaf. Natuurlijk, jullie hebben geen invloed op de content van de reclame-blokken. Maar dit is pure oplichterij,
Dat mag je vinden, dan moet je niet hier gaan klagen, maar bij de reclame code comissie
wat ik persoonlijk toch echt niet vind kunnen op dit forum.
Dat heeft weinig met "op dit forum" te maken, hier kunnen wij niet echt iets mee / aan doen.

Vervelend dat je je zo ergert aan banners die jou niet liggen, maar ik snap niet wat de forumbeheerders daar mee moeten doen?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Dan zou ik ook geen Tnet-Abbo nemen als ik jou was....

Tnet bied bij het afsluiten van en Abbo naar ik meen ook geen garanties qua uptime en het functioneren van de site, en je onbeperkte toegang ertoe ..
verder bieden ze geen garanties qua waarheid van de inhoud op hun site ....

Ben je mooi de lul als je een abbo afsluit en je wordt gebanned van GoT (dat is mogelijk, als abbo heb je dan geen toegang tot 'gewone' forums van GoT, op het besloten abbonee-forum na dan)...
Ook kan het voorkomen dat je dan een vraag stelt en geen goed antwoord krijgt ...

Zijn die jongens van Tnet dan oplichters?

Mwah, het zijn wel rottige jongens, maar in hun AV proberen aanbieders vooral mogelijke aanspakelijkheden te ontlopen... nu is lang niet _alles_ rechtsgeldig, veelal zijn er ook nog consumentenwetgevingen die je als afnemer wel degelijk meer beschermen...

Wat betreft die Ringtone-aanbieder.. tja of het een oplichter is kan en wil ik niet zeggen...
enkel kan ik er wel op wijzen dat zulke Algemene Voowaarden weinig zeggen of iemand een oplichter is ..
Microsoft heeft ook enorme uitgrbeide AVs en EULAs, waarin ze allemaal beweringen doen ... maar of dat oplichters zijn? Ook dat durf ik niet te zeggen.

Iig heeft het weinig zin hier bij GoT te klagen erover, wij kunnen dat ook niet vaststellen en gaan eigenlijk ervanuit dat het een verder legitiem bedrijf is tenzij er duidelijke klachten zijn over zulk een adverteerder. En die aantoonbaar regels schendt (zoals bv bij die WoW Gold aanbieders, waar we succesvol tegen optreden)

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 01-08-2006 17:29 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik begrijp natuurlijk dat er geen controle of invloed op de inhoud van reclame blokken zou zijn, maar even extreem gepakt, wat zou GoT doen als er door google ads opeens vette (legale) pr0n reclames komen? Per saldo hebben we hier natuurlijk bergen vrijgezelle mannen.. ideale markt toch?

Ik kwam enigzins wat ge-ergert over, momentje machteloosheid :P Maar waar is precies de grens qua inhoud/content?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

SinergyX schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:35:
Ik begrijp natuurlijk dat er geen controle of invloed op de inhoud van reclame blokken zou zijn, maar even extreem gepakt, wat zou GoT doen als er door google ads opeens vette (legale) pr0n reclames komen? Per saldo hebben we hier natuurlijk bergen vrijgezelle mannen.. ideale markt toch?

Ik kwam enigzins wat ge-ergert over, momentje machteloosheid :P Maar waar is precies de grens qua inhoud/content?
Die worden wel uiteindelijk tegengehouden, omdat het 100% zeker ingaat tegen de AV ( :+ ) van GoT zelf. Hier is al tich discussie over geweest. Mocht je een banner tegen komen die echt niet kan, dan kan je met een SeM topic dat melden.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

SinergyX schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:35:

Advertenties die tegen het beleid van GoT ingaan worden geblokkeerd, die kun je in SeM melden en komen dan op een blokkeerlijst te staan, ook filtert GoT/Tnet desnoods op bepaalde woorden...

Dat is al het geval bij bepaalde onderwerpen in Spielerij, waar handel in WoW Gold niet is toegestaan, maar er wel veel google-ad aanbieders van zijn ... die zul je als het goed is niet meer op GoT zien verschijnen omdat we ze niet toestaan.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik neem aan dat er ook advertenties geblokkeerd kunnen worden uit smaak- stijl- en uberhaupt 'die willen we hier niet'-overwegingen? ik vind ringtonerommel daar ook onder vallen. Zie ook mijn rant in area61 voor de mensen die daar toegang toe hebben. Het mag dan een groot ingekochte actie zijn door google, daar heb je als site niks mee te maken. Als jij bepaalde meuk niet op je site wilt zien, moet je de mogelijkheid krijgen die content van je site te weren. Een oplichterige (!) actie waarin je een 'gratis' 'ring'tone (want je hoort hem niet) aanbiedt in een abonnement van 39 euro waarbij je volgens je voorwaarden aangeeft dat je evengoed niks kunt leveren of een emmer met paardenuitwerpselen of whatever leverancier pleases, vind ik niet kunnen op een zakelijke, to-the-point website als tweakers.net. Voeg daar een gebrekkig nederlandse 'website' aan toe als die destilleringtone.nl is, en het is bijna een 419-scam, zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
LET OP: Je zit wel meteen aan een abo vast van 6 ringtones per week a €1,50 per stuk!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 13:07
Die AV kloppen van geen kant. Handel met consumenten is aan heel veel dwingend recht gebonden; 'dwingend' is een juridische term die aangeeft dat niet van de wettelijke bepalingen afgeweken mag worden. De meeste bepalingen uit de AV zijn dus sowieso al niet rechtgeldig.
SinergyX schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:19:
De Service (of enig onderdeel daarvan) kan te eniger tijd tijdelijk of permanent gewijzigd of beëindigd worden door Aanbieder. U gaat ermee akkoord dat Aanbieder jegens een derde of u als gebruiker niet aansprakelijk is indien de Service gewijzigd, beëindigd of opgeschort wordt.
Deze bepaling is nogal algemeen. Aansprakelijkheid is wel in te perken, maar niet volledig op te heffen, zeker aangezien de aanbieder altijd nog de verplichting heeft een deugdelijk product te leveren bij een bestelling. De dienst opheffen kan dus alleen als ze alle bestellingen afgehandeld hebben.
U gaat er mee akkoord dat aanbieder niet aansprakelijk is voor directe, indirecte, bijkomende of bijzondere schade of gevolgschade of voor door de rechter bij wijze van straf opgelegde schadevergoeding, voortvloeiende uit:

(1) Het gebruik van de Service of het niet kunnen gebruiken van de Service;
(Ze zeggen gewoon dat de server kapot is, jij kan fluiten naar je 1,5 euro).
Ongeldig. Zeker als je betaald hebt, moeten ze gewoon leveren. Als dat onmogelijk is, moeten ze de betaling terugdraaien. Maar zelfs als je nog niet betaald hebt bij bestelling (wat waarschijnlijk niet eens mogelijk is) moeten ze leveren.
18. DISCLAIMER. U U STEMT ER UITDRUKKELIJK MEE IN DAT:
b) Aanbieder niet garandeert dat (1) de kwaliteit van door u via de Service gekochte of verkregen producten, diensten informatie of ander materiaal aan uw verwachtingen voldoet,
Ongeldig, die garantie moeten ze nu juist precies wel geven. Deze bepaling is zo onrechtmatig dat het belachelijk is.

Waar het dus in feite op neerkomt is dat de AV vol staat van bepalingen die niet rechtsgeldig zijn. Dat maakt de dienst zelf geen oplichting, en het is natuurlijk wel misleidend tegenover mensen die niet goed weten wat hun rechten zijn (of niet veel werk willen maken om hun gelijk te halen over een SMSje van 1,50 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:13
Zie ook Bob Mobile op Jetix voor een paar andere geintjes van dit soort bedrijven.

Tweakers.net hoeft hier in mijn ogen niets tegen te doen. 'k Denk dat iedereen zelfstandig genoeg moet zijn om de kleine letters door te lezen. Alhoewel, voor de jonge leden/bezoekers van Tweakers.net en haar diensten kan het verwarrend zijn.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1