Het is nu al weer een tijdje geleden dat dit systeem gebouwd is, maar de probemen worden nu wel heel erg.
Het probleem is dat de account steeds maar corrupted raakt waardoor de pc keer op keer opnieuw op blijft starten tot het bureaublad en dan weer, en weer, en weer....
Dit komt eens in de zoveel tijd voor (geen regelmaat).
Ik heb echt geen idee hoe ik dit kan voorkomen.
Het is iig veel erger geworden bij het draaien van een oude game "dungeon keeper", wat overgens niet erg win xp compatible is, echter op een ander systeem werkt het stukke beter.
Sinds de install van gister is het al weer 2x voorgekomen dat de user account niet meer werkte na vastlopen van het systeem.
Andere keren dat de account corrupted raakt is hier niets van te merken, gewoon normaal afsluiten en dan niet meer normaal opstarten
.
Iemand ideën om er voor te zorgen dat dit probleem verleden tijd wordt??
Vast bedankt!
oud topic (conclusie -> corrupted account)
Het probleem is dat de account steeds maar corrupted raakt waardoor de pc keer op keer opnieuw op blijft starten tot het bureaublad en dan weer, en weer, en weer....
Dit komt eens in de zoveel tijd voor (geen regelmaat).
Ik heb echt geen idee hoe ik dit kan voorkomen.
Het is iig veel erger geworden bij het draaien van een oude game "dungeon keeper", wat overgens niet erg win xp compatible is, echter op een ander systeem werkt het stukke beter.
Sinds de install van gister is het al weer 2x voorgekomen dat de user account niet meer werkte na vastlopen van het systeem.
Andere keren dat de account corrupted raakt is hier niets van te merken, gewoon normaal afsluiten en dan niet meer normaal opstarten
Iemand ideën om er voor te zorgen dat dit probleem verleden tijd wordt??
Vast bedankt!
oud topic (conclusie -> corrupted account)
Hobby'en was geen hobby'en als alles altijd goed en makkelijk ging...