Toon posts:

ASUS CUSL2 + GoldenOrb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er aan zitten denken om mijn PC eens een keer te gaan upgraden en nu is mijn oog eigenlijk gevallen op de CUSL2 of CUSL2-C...
Maar nu heb ik foto's van de CUSL2 gezien en nu vraag ik me af of mijn GoldenOrb er wel op past aangezien er een aantal condensatoren in de buurt van de socket zitten...
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?!

BvD

Verwijderd

hij past er net met moeite op.

(op mijn cusl2 dan)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Yup, als je hem er recht op laat zakken dan past het precies. Je kan ze zelfs een klein beetje opzij buigen zonder dat ze er last van hebben.

Verwijderd

precies, alleen schrok ik in het begin wel, die dingen zitten echt los rondow de socket!

btw: die golden orb heb ik al snel vervangen door de veel betere/lawaaierige fop38

Verwijderd

ik heb er een spire opzitten .......werkt perfect alleen idd weinig ruimte :)

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 13:57 schreef yo681 het volgende:
precies, alleen schrok ik in het begin wel, die dingen zitten echt los rondow de socket!

btw: die golden orb heb ik al snel vervangen door de veel betere/lawaaierige fop38
FOP 38 op een socket 370 :?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thnx...
Dan ga ik nu maar eens kijken hoe het met de financien zit...
Als ik het trouwens goed heb gelezen (weet zosnel niet meer waar precies) kan ik gewoon mijn PC100 geheugen gebruiken op 100Mhz met een 133Mhz FSB...

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 14:01 schreef Vo0 het volgende:

[..]
FOP 38 op een socket 370 :?
ja!!

zie mijn sig

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 14:02 schreef FRiNKEL het volgende:
Ok, thnx...
Dan ga ik nu maar eens kijken hoe het met de financien zit...
Als ik het trouwens goed heb gelezen (weet zosnel niet meer waar precies) kan ik gewoon mijn PC100 geheugen gebruiken op 100Mhz met een 133Mhz FSB...
klopt ook
Pagina: 1