Terug naar school korting

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Hier zakt me de broek toch wel van af zeg;
In een eerder topic had ik het gevonden op de US site van Apple; "Back to school" korting
Vanaf heden is deze actie dus ook in NL.
Laat ik nou weer eens niet in aanmerking komen.. :(

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/nl/backtoschool/images/indextop300606.png

[ Voor 12% gewijzigd door nilski op 01-08-2006 16:17 . Reden: plaatje... ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Verwijderd

Dit topic word vast gesloten, ik heb deze mededeling gisteren ook gepost toen hij nog alleen in amerika was.
Maar wel balen zeg, mischien kan je nog wat via aftersales regelen?

Ik zag het, en heb toen met apple gebeld. De medewerker vertelde mij dat de actie morgen (vandaag) of overmorgen(morgen) kwam en dat ik nog even moest wachten met bestellen.
Zodoende ga ik hem morgen bestellen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 16:17 ]

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:16:
Dit topic word vast gesloten, ik heb deze mededeling gisteren ook gepost toen hij nog alleen in amerika was.
Maar wel balen zeg, mischien kan je nog wat via aftersales regelen?

Ik zag het, en heb toen met apple gebeld. De medewerker vertelde mij dat de actie morgen (vandaag) of overmorgen(morgen) kwam en dat ik nog even moest wachten met bestellen.
Zodoende ga ik hem morgen bestellen :)
Hoezo mag deze post niet?!

WAZUUUUUUUP!!!!!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-02 09:47
Fantastische actie weer. Ik bestel na 7 augustus meteen een MacBook met een 30GB iPod :D

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
nilski schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:19:
[...]

Hoezo mag deze post niet?!
Gabliboeba in "[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ dee..." Omdat t hier al min of meer besproken wordt.

Verwijderd

De korting is bedoeld voor studenten die een Mac willen aanschaffen, niet specifiek de Macbook. Bij de keuze van een MBP / iMac etc wordt de korting op de iPods ook verschaft. Aangezien er vermelding is geweest van deze actie in het Macbook-topic, maar niet iedereen die in aanmerking komt voor de korting vanzelfsprekend het Macbook-topic volgt moet deze topic geopend blijven. :) :)

Zo zelfs leuk zijn als de procedure wordt omschreven (met screenshots van prijzen ed) en er een poll wordt gemaakt wie de korting al binnen heeft oid.

Kortingen/prijzen:

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/21mdhma.jpg

Voorwaarden:
  • De actie geldt voor studenten die tussen 1 augustus en 7 oktober 2006 een mac aanschaffen
  • Het totaalbedrag (mac+iPod dient eerst vooruitbetaald te worden, waarna na verzending, ontvangst en verwerking van een kortingsformulier, Apple het bedrag stort op je rekening
  • De computer en de iPod moeten op dezelfde aankoopbon staan.
  • Je moet het aanvraagformulier binnen 30 dagen na de datum van aankoop opsturen.
  • Per huishouden/adres wordt slechts één ingevulde coupon geaccepteerd.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 20:06 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 20:33
Dit is al vaker besproken, verder komt het voor mij over als een klaag topic naar Apple en hiervoor moet je toch echt bij Apple zelf zijn.

Als we voor elke actie van Apple een topic gaan starten is het einde ook een beetje zoek, daarom willen we het graag hierbij laten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.