[HTML]Form only HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik wil een form maken waarin alleen voor- en achternaam gevraagd wordt en de variabelen meegegeven wordt aan de volgende HTML pagina. Dit ken ik wel in php maken maar op mijn werk beschik ik daar niet over.

Nu heb ik gezocht op de bekende websites zoals w3.org en w3school maar kan het nergens vinden. Is het echt zo moeilijk?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-02 12:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Versturen met GET en uitlezen mbv Javascript?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je kunt toch gewoon een formulier maken, daar komt geen PHP aan te pas.

Overigens, hoe bedoel je ik beschik niet over PHP? Op de webserver, of bedoel je op de computer op je werk?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
met get en js zal misschien wel werken alhoewel ik daar geen ervaring mee heb. Er zal wel een tut van zijn.

Ik beschik niet over php op me werk.

thnx iig.. tis zo';n dag wat niet echt lukt dus mijn excuses voro de stompzinnigheid

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:50

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

verstuur een form met get en vraag de window.location.search op
die geeft dan de hele GET string, oftewel ?naam=waarde&naam2=waarde2

daarvan dan het eerste teken afhalen (de '?') en opbreken op de ampersand ('&'; string.split("&")), hierna van de overblijvende delen een name-value pair maken door te breken op de '='

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

En bij de uitleg van RM-rf blijft het, het is hier de bedoeling dat je zelf meer moeite doet om iets op te lossen en niet gewoon de vraag hier neerplempt ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.