Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tpl] Maken folder in DirectMessaging -> link probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik onder "Messages" naar de knop "Beheer folders" toe ga, dan kan ik niet echt veel meer met het linkermenu.

Ik kan dan wel netjes dmv het bovenste menu (GoT > Direct Messages) terugkomen in de Folder bekijk functie, maar ik had eigenlijk gedacht dat er een feature zou komen in het linker menu. Het is nou niet helemaal duidelijk waar je eigenlijk bent, en hoe je vanuit de zelfde structuur weer terug kan komen.

Misschien is het slim om op deze pagina een nieuwe knop toe te voegen (onder Nieuwe folder), genaamd "Bekijk folders" (oid). Zodat je makkelijk terug kan schakelen.

Volgends de GUI guidelines moet je binnen de zelfde plaats als je ergens gekomen bent, ook terug kunnen. In dit geval moet ik dat geheel aan de andere kant van de pagina zoeken (dmv bovenstaande menu GoT > Direct Messages). Ik had zo'n knop toch onder het linker menu verwacht.

[edit]
Misschien een handige note: Ik gebruik de oude GoT layout :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 15:02 ]

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Daarbij, wie zegt dat je de folders van Direct Messaging beheerd, als je de bookmark folders wil beheren staat er in de crumb Direct Messages. Als ik terug wil naar mijn bookmarks dan is die mogelijkheid er niet. Dus ik zou Direct Messages weghalen uit de crumb trail en het houden bij "folders beheren".

In dat geval is het handig als berichten zou linken naar:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions/
En dat je daar geen lege pagina zou zien, maar alle naar jouw verzonden berichten ongeacht de map waar ze in zitten.

En dat bookmarks doorlinkt naar de bookmarks pagina (met uiteraard de juiste sorteer instelling).

http://gathering.tweakers...st_bookmarks/////folder/1

Het zijn immers vaste niet te beheren root folders, maar wel de enige redelijk logische manieren om terug te keren naar je bookmarks / direct messages overzicht.

Waarom laat de bookmark pagina de foldernamen niet meer zien als je sorteerd op folders (wat vroeger wel zo was, en nu de folder mogelijkheden zijn verbeterd toch wel verwacht zou worden).
De sorteer op folder instelling is niet (meer) terug te vinden in de preferences en ook niet (meer) op de bookmarks pagina, waarom, we kunnen nu eindelijk de folders beheren ?

edit:
In ieder geval bij toon inhoud van subfolders zou je verwachten als tussenkopjes de foldernamen te zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Civil op 01-08-2006 15:19 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat daar verwarring ontstaat doordat de 'view' er nagenoeg hetzelfde uitziet als wanneer je normaal in de Direct Messages acties zit.
Misschien zouden we inderdaad die folder-view met rust moeten laten en voorzien van edit-icoontjes oid?

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Civil schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:13:
Daarbij, wie zegt dat je de folders van Direct Messaging beheerd, als je de bookmark folders wil beheren staat er in de crumb Direct Messages. Als ik terug wil naar mijn bookmarks dan is die mogelijkheid er niet. Dus ik zou Direct Messages weghalen uit de crumb trail en het houden bij "folders beheren".
Die Direct Messages heb ik er expres tussen gezet zodat je in ieder geval nog ergens een mogelijkheid hebt om - soms welliswaar ongeveer - terug te komen waar je vandaan kwam.
In dat geval is het handig als berichten zou linken naar:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions/
En dat je daar geen lege pagina zou zien, maar alle naar jouw verzonden berichten ongeacht de map waar ze in zitten.
Als je in je verkenner in de rootfolder staat, of in je mailprogramma, dan zie je toch default ook niet alle files/mails uit al je subfolders?
[...]
Waarom laat de bookmark pagina de foldernamen niet meer zien als je sorteerd op folders (wat vroeger wel zo was, en nu de folder mogelijkheden zijn verbeterd toch wel verwacht zou worden).
De sorteer op folder instelling is niet (meer) terug te vinden in de preferences en ook niet (meer) op de bookmarks pagina, waarom, we kunnen nu eindelijk de folders beheren ?
Juist dat maakt het kunnen sorteren op folders overbodig ;)
edit:
In ieder geval bij toon inhoud van subfolders zou je verwachten als tussenkopjes de foldernamen te zien.
Bij de Direct Messages zet ik in dat geval de foldernaam in de listing, maar bij de bookmarks zou dat de listing wel erg 'propperig' maken (voor zover het dat al niet is). En aangezien er ook geen sorteringsmogelijkheid op folder (meer) is zijn tussenkopjes ook niet echt mogelijk...

Intentionally left blank