Ik moet voor mezelf en voor een maat van me een pctje samenstellen. Dit omdat wij volgend jaar gaan studeren in groningen. Ik heb wel een bepaald "verlanglijstje" maar ben er nog niet echt in geslaagd om dit voor de gewenste prijs te krijgen...
Dus mijn vraag aan jullie is.. weten jullie een goedkope site en zou je eens een lijstje samen kunnen stellen wat ongeveer rond de 300 euro ligt
Het volgende moet erin zitten:
liefst am2 procje
512mb ddr2
am2 mobo
80 of 160 gb hdd
een redelijk goede videokaart waar een spelletje mee gedaan kan worden en wat ook videobewerking aan kan enzo
goedkope case
dvd spelertje
ik zoek ook via de pricewatch.. maar vaak hebben ze dan bv de proc goedkoop en dan weer het mobo duur... ik zoek dus het goedkoopste totaal plaatje
alvast bedankt
Dus mijn vraag aan jullie is.. weten jullie een goedkope site en zou je eens een lijstje samen kunnen stellen wat ongeveer rond de 300 euro ligt
Het volgende moet erin zitten:
liefst am2 procje
512mb ddr2
am2 mobo
80 of 160 gb hdd
een redelijk goede videokaart waar een spelletje mee gedaan kan worden en wat ook videobewerking aan kan enzo
goedkope case
dvd spelertje
ik zoek ook via de pricewatch.. maar vaak hebben ze dan bv de proc goedkoop en dan weer het mobo duur... ik zoek dus het goedkoopste totaal plaatje
alvast bedankt