nieuw probleem..
ik ben m'n oplader kwijt en wil dus een losse oplader kopen
> KPN businesscentre: kunnen we niet leveren, bel Primafoon
> Primafoon: deze leveren wij niet, neem contact op met fabrikant
>Sharp: wij leveren geen onderdelen, dat gaat via Handyman
>Handyman: we leveren geen onderdelen meer voor Sharp gefabriceerde telefoons
ik ben teneinde raad..

http://www.youtube.com/watch?v=YxMoj7MuWlI
T-Mobile heeft in amerika de Sidekick3 alweer gelanceerd.. maar wij in europa kunnen er alleen over dromen
ik begrijp niet waarom zo succesvol apparaat niet door T-Mobile hier wordt uitgegeven
die MDA's zijn zakelijk in uiterlijk (en prijs) maar de Sidekick is enorm populair onder de jeugd..
KPN heeft de hiphop2 (sidekick2) wel gelanceerd met Hi maar die zijn ook alweer uitverkocht en niet meer leverbaar..
ongeveer een uur aan het bellen geweest met klantenservices maar hij gaat niet naar nederland komen
mijn vraag: ik heb er nu 1 op de kop getikt op marktplaats.. simlockvrij (triband) en hij werkt zoiezo met een KPN abo, alleen ik vroeg me af hoe groot de kans is dat ik ermee kan werken met een T-Mobile abo (met web'n'walk)
gaat dit werken?
ik ben m'n oplader kwijt en wil dus een losse oplader kopen
> KPN businesscentre: kunnen we niet leveren, bel Primafoon
> Primafoon: deze leveren wij niet, neem contact op met fabrikant
>Sharp: wij leveren geen onderdelen, dat gaat via Handyman
>Handyman: we leveren geen onderdelen meer voor Sharp gefabriceerde telefoons
ik ben teneinde raad..

http://www.youtube.com/watch?v=YxMoj7MuWlI
T-Mobile heeft in amerika de Sidekick3 alweer gelanceerd.. maar wij in europa kunnen er alleen over dromen
ik begrijp niet waarom zo succesvol apparaat niet door T-Mobile hier wordt uitgegeven
KPN heeft de hiphop2 (sidekick2) wel gelanceerd met Hi maar die zijn ook alweer uitverkocht en niet meer leverbaar..
ongeveer een uur aan het bellen geweest met klantenservices maar hij gaat niet naar nederland komen
mijn vraag: ik heb er nu 1 op de kop getikt op marktplaats.. simlockvrij (triband) en hij werkt zoiezo met een KPN abo, alleen ik vroeg me af hoe groot de kans is dat ik ermee kan werken met een T-Mobile abo (met web'n'walk)
gaat dit werken?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 13:29 ]