Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
nieuw probleem..

ik ben m'n oplader kwijt en wil dus een losse oplader kopen

> KPN businesscentre: kunnen we niet leveren, bel Primafoon
> Primafoon: deze leveren wij niet, neem contact op met fabrikant
>Sharp: wij leveren geen onderdelen, dat gaat via Handyman
>Handyman: we leveren geen onderdelen meer voor Sharp gefabriceerde telefoons

ik ben teneinde raad..

Afbeeldingslocatie: http://www.hiptop.com/images3/2006-jun/sk3web.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=YxMoj7MuWlI

T-Mobile heeft in amerika de Sidekick3 alweer gelanceerd.. maar wij in europa kunnen er alleen over dromen

ik begrijp niet waarom zo succesvol apparaat niet door T-Mobile hier wordt uitgegeven :? die MDA's zijn zakelijk in uiterlijk (en prijs) maar de Sidekick is enorm populair onder de jeugd..

KPN heeft de hiphop2 (sidekick2) wel gelanceerd met Hi maar die zijn ook alweer uitverkocht en niet meer leverbaar..

ongeveer een uur aan het bellen geweest met klantenservices maar hij gaat niet naar nederland komen

mijn vraag: ik heb er nu 1 op de kop getikt op marktplaats.. simlockvrij (triband) en hij werkt zoiezo met een KPN abo, alleen ik vroeg me af hoe groot de kans is dat ik ermee kan werken met een T-Mobile abo (met web'n'walk)

gaat dit werken?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 13:29 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:44:
[afbeelding]

http://www.youtube.com/watch?v=YxMoj7MuWlI

T-Mobile heeft in amerika de Sidekick3 alweer gelanceerd.. maar wij in europa kunnen er alleen over dromen

ik begrijp niet waarom zo succesvol apparaat niet door T-Mobile hier wordt uitgegeven :? die MDA's zijn zakelijk in uiterlijk (en prijs) maar de Sidekick is enorm populair onder de jeugd..

KPN heeft de hiphop2 (sidekick2) wel gelanceerd met Hi maar die zijn ook alweer uitverkocht en niet meer leverbaar..

ongeveer een uur aan het bellen geweest met klantenservices maar hij gaat niet naar nederland komen

mijn vraag: ik heb er nu 1 op de kop getikt op marktplaats.. simlockvrij (triband) en hij werkt zoiezo met een KPN abo, alleen ik vroeg me af hoe groot de kans is dat ik ermee kan werken met een T-Mobile abo (met web'n'walk)

gaat dit werken?
Ik denk het niet. Dit omdat t-mobile nederland er geen instellingen voor gemaakt heeft. Vooral deze os heeft eigen instellingen nodig :)

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Misschien ook waarom het geen succes is dat de Hiptop totaal op z'n smoel is gegaan in NL en het totaal geen succes was onder de "jeugd". m.a.w. geflopt, veel betere alternatieven, T-mobile kijkt wel uit na het zien van KPN. (zie ook het Paris-Hilton-slecht-in-het-nieuws-verhaal-gehackte-"hiptop")
Klopt idd dat het niet werkt, tenzij je een browser hebt en je er zelf instellingen zoals proxys & ip adressen in kunt voeren.

[ Voor 9% gewijzigd door Underworld op 01-08-2006 20:56 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Web en walk zal wel werken, ik heb het op 6 telefoons geprobeerd die niet onderdersteund waren, in principe stel je alleen de gateway in en dat moet op deze ook wel kunnen.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Bierkameel schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:06:
Web en walk zal wel werken, ik heb het op 6 telefoons geprobeerd die niet onderdersteund waren, in principe stel je alleen de gateway in en dat moet op deze ook wel kunnen.
Dat wil niet veel zeggen, dit omdat pit nu elk toestel ondersteunt. Mits er instellingen zijn. Die komen er gewoon niet voor de sidekick :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DaannO schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:08:
[...]

Dat wil niet veel zeggen, dit omdat pit nu elk toestel ondersteunt. Mits er instellingen zijn. Die komen er gewoon niet voor de sidekick :)
Die instellingen zijn universeel.

APN: internet
Inlognaam: tmobile
Wachtwoord: tmobile

Het lijkt als je deze gegevens in je Hiptop/Sidekick invoer, dat je dan gewoon op PIT/WnW kan...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor reacties :) wat ik heb gedaan = m'n T-Mobile abo omgezet naar prepaid, zodat ik altijd weer terug kan en m'n kortingen etc blijven behouden. KPN simonly hiptop abo aangeschaft en een hiptop2 van marktplaats gehaald.

alleen nu m'n nieuwe issue.. ik ben m'n oplader kwijt :( (zie TS edit)
Pagina: 1