Omdat er over deze laptop op het gehele internet, behalve de specificaties van Acer, helemaal niets te vinden is, heb ik besloten maar even een reviewtje te posten hier. De travelmate serie wordt een beetje ondergelopen door de Aspires, maar er zijn toch een aantal voordelen (oa aansluiting docking station, mediabay, hoge resolutie). Mijn ervaringen:
teaser:
Lijkt me handig dat als je hem ook hebt, je even een reviewtje in de product survey zet en hier even een linkje plaatst.
teaser:
lees de rest in de productsurvey.Acer TravelMate 4672LMib (P-M Duo T2300; 512MB; 80GB; DVD+/-RW; 15"TFT; WXP Pro)
Belangrijk verschil met de Aspire serie is het scherm. Dit is een normaal formaat 15" scherm wat op een native resolutie van 1400*1050 (!) draait. Dit is dus geen glossy CrystalBrite scherm, maar persoonlijk ben ik daar niet zo rouwig om. Het beeld heeft voldoende contrast, en is prettig om naar te kijken. Hou er wel rekening mee dat, door de hoge native resolutie, de tekst bij standaard instellingen redelijk klein is.
Lijkt me handig dat als je hem ook hebt, je even een reviewtje in de product survey zet en hier even een linkje plaatst.
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz