Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Zie ook DM werkt niet 
moto-moi schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:17:
komt omdat je een url erin hebt geplaatst, is bekend en gefixed, en al een keer of 3 gemeld, zie de slotjes..
[ Voor 69% gewijzigd door gorgi_19 op 01-08-2006 11:32 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Verwijderd
Maar hij doet het bij mij nog steeds niet (als ik er een URL in zet), terwijl in het topic wat jij noemt gezegd wordt dat het gefixt is.
Het zal wel gefixt zijn in hun testversie, dus het moet nog geupload worden voordat het hier ook daadwerkelijk goed werkt.
The devil is in the details.
gefixed betekend niet dat het ook direct aangepast is op de GoT servers, je zal daarvoor moeten wachten op een updateVerwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:34:
Maar hij doet het bij mij nog steeds niet (als ik er een URL in zet), terwijl in het topic wat jij noemt gezegd wordt dat het gefixt is.
Verwijderd
OK. Als ik het bericht probeer te versturen zonder link gebeurt er niets (het bericht komt er opnieuw te staan).
Betekent dit dat de betreffende user DM (nog) niet aan heeft staan?
als die user het uit heeft staan dan krijg je daar netjes een melding vanVerwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:38:
OK. Als ik het bericht probeer te versturen zonder link gebeurt er niets (het bericht komt er opnieuw te staan).
^^^ enzo
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()