Toon posts:

[12move] Nieuwe aanbiedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Er staan nieuwe aanbiedingen van 12move:

12move ADSL Start 2 MbWil je veel internet voor weinig knikkers? Met dit instapabonnement internet je al 37x sneller dan met je inbelverbinding. Nu 2 Mb snelheid het eerste jaar voor slechts € 7,50 per maand, daarna € 10,- per maand¹.Voordelen2048 / 320 Kbit/s snelheid Gratis Ethernetmodem t.w.v. € 69,- ²€ 50,- korting op aansluitkosten*Installatie door monteur vanaf € 29,95Extra'sGratis AntiSpamOveral ter wereld je e-mail lezen via Webmail5 e-mailboxen van 50 MB en 25 e-mailadressenEigen homepage van 50 MBGratis 10 sms-berichten versturen per dagAntiVirus voor slechts € 1,69 per maandVariabele kostenJe betaalt per maand € 9,95 extra als je KPN later opzegt

en

12move ADSL Next 3 MbWil je nog meer internet voor weinig knikkers? Met dit abonnement internet je maar liefst 55x sneller dan met je inbelverbinding. Nu 3 Mb snelheid het eerste jaar voor slechts € 10,- per maand, daarna € 15,- per maand¹.Voordelen3072 / 512 Kbit/s snelheid Gratis Ethernetmodem t.w.v. € 69,- ²€ 50,- korting op aansluitkosten*Installatie door monteur vanaf € 29,95Extra'sGratis AntiSpamOveral ter wereld je e-mail lezen via Webmail5 e-mailboxen van 50 MB en 25 e-mailadressenEigen homepage van 50 MBGratis 10 sms-berichten versturen per dagAntiVirus voor slechts € 1,69 per maandVariabele kostenJe betaalt per maand € 9,95 extra als je KPN later opzegt

Ik vind dit wel intressant.

Het enige vreemde dat ik tot nu toe kan ontdekken is dat je wel 24.95 euro aansluitkosten betaald. Als je een modem van 12 move neemt, dan betaal je ook alleen de aansluitkosten, maar krijg je wel het modem "gratis"

edit: mijn vraag was dus: ziet iemand iets van addertjes onder het gras? :)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Addertjes kunnen vinden? Besteld?

'k Heb nog wat inbellers om me heen waar dit wel laagdrempelig voor is.

[ Voor 53% gewijzigd door bjck op 11-08-2006 15:00 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

bjck schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:59:
Addertjes kunnen vinden? Besteld?

'k Heb nog wat inbellers om me heen waar dit wel laagdrempelig voor is.
Ja! Het is 12Move -O-

En de kleine lettertjes:
¹ Een 12move ADSL-abonnement wordt aangegaan voor een periode van 24 maanden met een stilzwijgende verlenging van telkens 12 maanden.
Om een 12move ADSL-abonnement te kunnen afsluiten, heb je een KPN-abonnement nodig.

[ Voor 35% gewijzigd door Pannenkoekkie op 11-08-2006 15:02 ]

• bjck
Die 2 jaar zie ik niet als een probleem eigenlijk voor dit geld per maand. Net als per 12 maanden verlengen, dat kom je ook bij bijna alle ISP's tegen nu.

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Vraag me af of dezelfde constructie als bij Zonnet gold voor tariefsverlagingen; moest je voor de opzegtermijn een brief sturen dat je tegen het huidige tarief wilde verlengen. Wel vaag; m'n zus betaalde 13,95 en maand erna was het 14,95 en nu dus een tientje voor 2Mb...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• bjck
Volgens mij houdt je gewoon het abbonnement wat je oorspronkelijk had besteld. Je gaat niet vanzelf over naar nieuwe abonnementen toe, die heten ook anders.

Ze hebben niet de bestaande abonnementen de prijs verlaagd, maar nieuwe abonnementen geintroduceerd.

• cylhome
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Zelf ben ik ook opzoek naar een goedkope en goede internetabbonement.

Ik vraag me af of die 10 euro of die 15 euro wel inclusief de kosten zijn die aan KPN betaald moeten worden. Heb nu bijvoorbeeld een (te) duur abbonement bij Planet van 54,95 waarvan er 27,95 euro per maand naar KPN gaan...

• bjck
cylhome schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:25:
Zelf ben ik ook opzoek naar een goedkope en goede internetabbonement.

Ik vraag me af of die 10 euro of die 15 euro wel inclusief de kosten zijn die aan KPN betaald moeten worden. Heb nu bijvoorbeeld een (te) duur abbonement bij Planet van 54,95 waarvan er 27,95 euro per maand naar KPN gaan...
Er zitten geen KPN kosten in dat abonnement, dus je moet er nog €9.90 per maand bij rekenen voor een KPN BelBudget lijntje. Of als je nu al KPN hebt laat je die omzetten naar BelBudget (als je geen ISDN hebt dan) straks of je zegt hem op nadat je ADSL is opgeleverd. Alleen betaal je dan aan 12Move hetzelfde bedrag (€9.95 zelfs) per maand voor de lijnhuur.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:13
bjck schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:05:
[...]

Er zitten geen KPN kosten in dat abonnement, dus je moet er nog €9.90 per maand bij rekenen voor een KPN BelBudget lijntje. Of als je nu al KPN hebt laat je die omzetten naar BelBudget (als je geen ISDN hebt dan) straks of je zegt hem op nadat je ADSL is opgeleverd. Alleen betaal je dan aan 12Move hetzelfde bedrag (€9.95 zelfs) per maand voor de lijnhuur.
Denk dat cylhome het KPN ADSL gedeelte bedoeld dat bij Planet via de telefoonfactuur berekend wordt, naast het ISP gedeelte dat rechstreeks aan Planet voldaan moet worden.

• bjck
Ow, nee dat is niet het geval. Dit is het totaal bedrag voor je ADSL verbinding. Eén factuur en los van je telefonie abonnement factuur helemaal. Je betaalt alleen dit bedrag aan 12Move voor je ADSL verbinding ;)

• cylhome
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik bedoelde de totale kosten ja. Momenteel betaal zelfs 2 verschillende bedragen aan KPN!

Intotaal:

54,95 euro voor het internet gedoe alleen.

- Waarvan 27,95 aan KPN voor adsl
- En 27 euro apart aan Planet

Daarnaast moet ik ook nog dokken voor Belbasis, even uit me hoofd iets van 19,95 voor BelBasis.

Ik betaal teveel he :/

• bjck
cylhome schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:12:
Ik bedoelde de totale kosten ja. Momenteel betaal zelfs 2 verschillende bedragen aan KPN!

Intotaal:

54,95 euro voor het internet gedoe alleen.

- Waarvan 27,95 aan KPN voor adsl
- En 27 euro apart aan Planet

Daarnaast moet ik ook nog dokken voor Belbasis, even uit me hoofd iets van 19,95 voor BelBasis.

Ik betaal teveel he :/
Mwah, wat is te-veel... Je zou minder kunnen betalen als je overstapt inderdaad. Of je moet enorm gehecht zijn aan de mensen op de Planet helpdesk of je mailadres natuurlijk.

Je zou zelfs als je weinig (echt weinig) belt naar BelBudget kunnen overstappen wat €9.70 per maand kost bij KPN. Alleen worden de tikken dan wel duurder per minuut, dus even kijken hoevaak en hoeveel en waarheen je belt per maand aan kosten.

Je zou bij 12Move dus met BelBasis uitkomen op BelBasis + 12Move of BelBudget + 12Move. Meer niet :+

Je zou zelfs als je eenmaal bent overgestapt (niet eerder!) je KPN telefonie kunnen opzeggen. Alleen ga je dan aan 12Move €9.95 per maand aan lijnhuur extra betalen en dat is bijna gelijk aan BelBudget, dus dat houden is slimmer dan.

[ Voor 11% gewijzigd door bjck op 31-08-2006 00:21 ]

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-02 18:09
Ik zag ook laatst deze 12move aanbieding. Echt relaxed. Ik heb nu nog Planet 1.6 Mbit voor 27 euro p/maand (7 euro naar planet, 20 naar KPN). (naast kpn belbasis abbo, natuurlijk, dus all-in 45 euro per maand zonder belminuten)
Snelheid vind ik absoluut niet belangrijk (1 Mbit vind ik al genoeg), maar prijs wel.
Bij Planet kan ik nog downgraden naar 1 Mbit voor 20 euro....

Maar 12move biedt dus 2 Mbit voor 10 euro (ok, eerste jaar voor 7,50).

Bij Planet krijg ik dus 60 kbit/euro
Bij 12move zou ik dus 200 kbit/euro krijgen. Meer snelheid voor minder pegels...

Ik zit dan nog met 2 dingen:
* planet jaar abo loopt bij mij tot december dit jaar (idiote ISPs hebben nog steeds allemaal jaar abbo met 1 maand opzegtermijn. Je kan dus effectief maar 1 keer per jaar opzeggen ?!?)
* is 12move wel betrouwbaar (de lijnverbinding en/of hun DNS servers en/of hun mailservers). Planet heeft relatief weinig storingen. Naar mijn mening enkele minuten per jaar. Alleen email van Planet geeft soms problemen, omdat de mail-servers nog wel eens op de blacklist van spamcop komen te staan. Dan wordt al je mail geweigerd (voor een aantal dagen) op servers die die lijst hanteren...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Ik heb nou bijna een jaar een abbonement bij 12move ( 2MB), toendertijd "fast"genaamd, en ben tevreden over de snelheid en betrouwbaarheid, eigenlijk alleen downtime als het hele tiscalinetwerk plat ligt. Ben alleen wel overgestapt naar een ander modem, het bijgeleverde Zyxel modem liet de verbinding wel af en toe wegvallen ( cache liep vol ?), maar na overgestapt te zijn op een goedkoop Speedtouch 510 modem waren die problemen voorbij, ook al staat mijn modem nu meer dan 20 meter van het ISRA punt af, via een behoorlijk antiek telefoonlijntje ( oud huis)

Ik maak verder geen gebruik van de email of webhost faciliteiten van 12move, dus daar geen gefundeerd oordeel over.

Overigens zag ik dat ik ook zou kunnen overstappen naar de nieuwe abbo's, dan zou ik van 13,95 p.m. naar 10 euro p.m. gaan voor dezelfde 2 MB verbinding.( even afgezien van KPN belbudget abbo van 9,95) Houdt het dan nooit op met de prijsverlagingen ? ;) Waarschijnlijk betaal je over een aantal jaar niks meer voor een basis internetverbinding ( reclame-inkomsten), alleen nog voor extra snelheid en andere faciliteiten

Verwijderd

Ik zou niet wantrouwend staan t.o.v. 12move. Het enige wat zij kunnen doen is zich houden aan hun eigen contractvoorwaarden. Verder is het gewoon Tiscali, en daar ben ik ZEER tevreden over.
Pagina: 1