[GTA SA] game loopt te snel

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 10:35

Goliath

hi ho silver... away

Topicstarter
Onlangs heb ik GTA SA weer geinstalleerd, maar de game loopt af en toe echt veel te snel.
Op het GTA forum staat dat je in dat geval de frame limiter aan moet zetten. Die staat aan, en ondanks dat alle opties op very high staan (3xAA, 1280x1024 enz) houd ik het probleem.

Ook heb ik geprobeer de game te patchen, zonder succes.

System specs:
AMD X2 4800+
2 Gb DDR
WD Raptor 150GB
Club3D 7800GT
Asus A8N Sli Premium

Iemand een idee?

verkeerde forum, sorry.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03
Downgraden ;)

Nee, serieus. Voor ouwe DOS games was er een "verlangzamer" die iets van terminator ofzo heette. Ik weet niet of er ook een dergelijke tool voor Windows games is.

check misschien eens www.cpukiller.com

Flickr PSN ID= cheironnl

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SGD > SPV

• bartbrinkman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-07 10:11
je moet volges mij een patch downloaden voor je processor bij amd :P werkte bij mij ook :Y)

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
cheiron schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:28:
Downgraden ;)

Nee, serieus. Voor ouwe DOS games was er een "verlangzamer" die iets van terminator ofzo heette. Ik weet niet of er ook een dergelijke tool voor Windows games is.

check misschien eens www.cpukiller.com
GTA SA = GTA San Andreas, en dat is geen oud spel :) Maar dit probleem klinkt bekend in de oren, heb je al gezocht in het SA-topic? Ik denk dat het iets was met een patch. Je kan ook maar 1 core aan SA besteden (taakbeheer > rmk op proces >...), maar dacht dat dit was voor als de framerate te laag was.

Verwijderd

bartbrinkman schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:30:
je moet volges mij een patch downloaden voor je processor bij amd :P werkte bij mij ook :Y)
Hij bedoeld de AMD Dual-Core Optimizer die je hier kan downloaden:
http://www.amd.com/us-en/..._type/utilities/Setup.exe

Wat je ook nog kan proberen is inderdaad GTA maar 1 core te laten gebruiken. Dit doe je in taakbeheer.

• Goliath

Goliath

hi ho silver... away

Topicstarter
0X55AA schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:36:
[...]

Maar dit probleem klinkt bekend in de oren, heb je al gezocht in het SA-topic? Ik denk dat het iets was met een patch. Je kan ook maar 1 core aan SA besteden (taakbeheer > rmk op proces >...), maar dacht dat dit was voor als de framerate te laag was.
in eerdere SA topics is ook al het idee geopperd dat het aan de dualcore zou liggen. Heb nog niet geprobeerd om een core toe te wijzen aan GTA.

• Goliath

Goliath

hi ho silver... away

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:42:
[...]

Hij bedoeld de AMD Dual-Core Optimizer die je hier kan downloaden:
http://www.amd.com/us-en/..._type/utilities/Setup.exe

Wat je ook nog kan proberen is inderdaad GTA maar 1 core te laten gebruiken. Dit doe je in taakbeheer.
thx, ga ik zeker proberen!
Pagina: 1