Toon posts:

welke laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een tweedehands laptop kopen
maar mijn kennis van laptops is minimaal
de bedoeling is dat deze voor games (de nieuwste) internet en films kijken word gebruikt
maar waar moet ik naar kijken?
dou core of een 64 bitt
en wat is voor snelheid moet hij hebben
mijn vaste computer heeft een kloksnelheid van 2,06 en ik wil hier graag boven zitten
ook wil ik niet boven de 1000 euro gaan zitten

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-01 23:52

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Zo'n zware laptop? En die wil je tweedehands gaan kopen?? Voor onder de 1000 euro? Weet niet, maar mijn gevoel zegt dat dat niet gaat lukken, maar misschien vergis ik me hoor.

Je zult al een zware grafische kaart moeten hebben (zeker als je de nieuwste spellen wilt spelen), minimaal een gig geheugen, een flinke HD en een 17" scherm is ook wel handig met spelletjes. Zulke laptops kosten nieuw al snel > 2000 euro, dus ik verwacht zo eentje niet zo snel tweedehands aangeboden. En als ze er al zijn dan zullen ze zeker niet onder de 1000 euro zitten.

[ Voor 51% gewijzigd door hars73 op 01-08-2006 10:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat voor laptop mag ik dan verwachten voor onder de 1000 euro?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

ronald1973, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.