Toon posts:

[IE] crashed op mybestdj.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de site www.mybestdj.nl heb ik een vreemd probleem: als ik door de site heen klik dan lijkt het allemaal prima te werken, maar op een bepaald (willekeurig moment) crashed Internet Explorer:

foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.mybestdj.nl/temp/fout.gif

Vervolgens sluiten de vensters van IE zich automatisch.

In eerste instantie dacht ik dat het probleem aan mijn lokale IE lag, maar ik heb het op diverse pc's geprobeerd en ze hebben het allemaal. Het lijkt me dus toch een script probleem. Dus ook in FireFox geprobeerd en daar komt het probleem niet voor... typisch IE.

De site maakt gebruik van het Flash active content Javascriptje van de Adobe site (zie adobe site) en het Flash typografie script SIFR (zie www.mikeindustries.com/sifr/). We hebben het script uitgezet maar dan ontstaat het probleem ook nog te steeds... dus het lijkt hier niet aan te liggen.

Ik kom er even niet meer uit, als iemand hier iets op weet dan hoor ik dat graag. Mijn dank is groot.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En over welke versie en build van IE?

Hier met 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.0503q1-1519 nergens last van, behalve dit ie zeurt dat ik geen Flash 9 heb.

Ik zie op die screenshot trouwens een heel mooi stukje tekst staan: Wilt u de foutreportage inzien, klik hier.
Wat staat daarin?

[ Voor 30% gewijzigd door RaZ op 01-08-2006 10:04 ]

Ey!! Macarena \o/

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-07 07:11

Nik

Ik klikkert al een minuut of 10 en lees leuke verhaaltjes op het forum (ahum :P), maar gaat hier gewoon goed met IE 2800-1106.

[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 01-08-2006 09:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
IE versie is 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.0503q1-1519.

Het probleem lijkt sneller voor te komen als je ingelogd bent... hierbij maakt het systeem ook gebruik van een cookie. Klik dan maar eens een paar keer snel naar een DJ of member toe...

foutrapport bestaat uit technische info met nullen en enen, daar zijn jullie vast niet in geinteresseerd... de handtekening van de melding is:

AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: mshtml.dll
ModVer: 6.0.2900.2912 Offset: 0009d0c6

Zou het misschien een read naar een cookie zijn die IE niet af kan handelen? Zou dat zo'n melding kunnen veroorzaken?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 01:02

André

Analytics dude

Het lijkt meer op een brakke browser dan een brakke site, ik verplaats hem daarom naar Client Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dan niemand hetzelfde probleem? Probeer maar eens een paar keer het volgende:

1. klik op deejays
2. kies een dj uit de lijst, klik
3. klik op "terug" en kies weer een dj.
4. doe dit een aantal keer achter elkaar en boem je krijgt de foutmelding...

toch?

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:11
Jup hier crasht hij ook!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-07 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:25:
Heeft dan niemand hetzelfde probleem? Probeer maar eens een paar keer het volgende:

1. klik op deejays
2. kies een dj uit de lijst, klik
3. klik op "terug" en kies weer een dj.
4. doe dit een aantal keer achter elkaar en boem je krijgt de foutmelding...

toch?
Hier niet..
Ik heb ze onderhand allemaal wel gehad, en tig keer de terug link gebruikt.
IE.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg zo waar een andere melding, na de eerder vermelde melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.mybestdj.nl/temp/fout2.gif

het probleem zit volgens mij niet in IE, heb het op meerdere pc's geprobeerd en op allen komt het probleem voor. In FF overigens nooit problemen....

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-07 12:09

RammY

Dát!

Hmz ik krijg hm als ik daar mn profiel wil opslaan... dan vliegt ie er bij mij ook uit.

Deze advertentieplaats is te huur!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04:17

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:47:
Het lijkt me dus toch een script probleem.
Ja en nee. Als IE crasht op deze website, zal het waarschijnlijk idd komen door een of ander brak script. Het feit dat IE daardoor crasht geeft natuurlijk wel aan dat het eigenlijk wijst op een IE probleem, want een browser hoort niet te crashen op html/js zooi :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja en nee. Als IE crasht op deze website, zal het waarschijnlijk idd komen door een of ander brak script. Het feit dat IE daardoor crasht geeft natuurlijk wel aan dat het eigenlijk wijst op een IE probleem, want een browser hoort niet te crashen op html/js zooi :)
zouden reads of writes naar cookies dit kunnen veroorzaken?
Pagina: 1