Toon posts:

internet games met isdn????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit mogelijk, want bij bijv. ut ging dit veel te langzaam!!!

bvd eXistence 8-)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Nou bij Quake 3 zie ik meer dan genoeg isdn'ers met ping 30-40 dus dat werkt wel.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

ISDN is de beste connectie die je voor gamen kunt hebben, behalve misschien ADSL. Kabel is veel te onregelmatig.

In UT heb ik meestal een ping van rond de 50, wat in UT vrij goed is, aangezien het met 150 ook nog steeds speelbaar is.

Voordeel van ISDN is dat als je met ping 50 begint je niet na een tijdje ineens 500 hebt, wat met kabel nog al eens wil gebeuren, ook kun je met ISDN gewoon overal spelen, met chello kan je bijvoorbeeld amper op UK servers spelen (barrysworld enzo)

dusseh imho is ISDN de beste i-net verbinding voor gamen.

• Saus
  • Niet online
het enige nadeel is dat je er weer een vriendje bijkrijgt als je teveel gamed

de kpn :)

, ff serieus ik heb zelf ook ISDN en het is enorm stabiel (in q2 beter een ping 100, dan een wisselende pin 30 - 170 en weer 30 enz..enz....)

ik haal met q2 meestal ping 40 - 60
en HLCS is ook goed online te doen
(en q3 heb ik geen key voor)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Speel veel RA2 en Delta Force 3 over ISDN, geen problemen.

• dajuan
  • Laatst online: 22-11-2025
ik speel aq2 online
meestal en ping va 70 t/m 90
is lkkr spelen
en ik bijna nooit lag
:):):):):):):)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem zal dan wel bij de provider liggen! :'(

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 14:41
CS over ISDN is idd ook lekker :9 ik hang meestal wel de LPB uit.. 1 van de weinige (al dan niet enige) voordelen van ISDN over Kabel. :) (constante lage ping bedoel ik, met kabel kom je natuurlijk ook zo laag, maar niet altijd even constant)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Falcon 4.0 over ISDN gaat prima hier!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 19:30 schreef Freak_NL het volgende:
CS over ISDN is idd ook lekker :9 ik hang meestal wel de LPB uit.. 1 van de weinige (al dan niet enige) voordelen van ISDN over Kabel. :) (constante lage ping bedoel ik, met kabel kom je natuurlijk ook zo laag, maar niet altijd even constant)
Idem dito hier.
Heb af en toe lagere ping dan een Kabel gebruiker :)

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Op zondag 28 januari 2001 19:25 schreef eXistence het volgende:
Het probleem zal dan wel bij de provider liggen! :'(
Heb je Xs4all?
dan ligt et idd aan de provider xs4all zuigt zwaar voor online gamen, redelijk wat clanmembers van me hebben daar ook problemen mee.

K'hep zelf ISION, das echt extreem snel altijd
NLnet en Demon schijnen ook lekker snel te zijn.

Verwijderd

ISDN ????
Ik zit met me 56k6 te spelen en zelfs dat is nog goed te doen. :)

Ik speel TFC btw.

Verwijderd

Ik speel CS vloeiend met 56k6, heb geneens ISDN nodig... meestal een ping van rond de 100-150,gaat prima

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Sorry hoor ik wil 'm ff omhoogschoppen.

Ik krijg binnenkort ISDN maar ik heb me juist laten vertellen dat het gamen via ISDN wel goed gaat maar pingtijden van onder de 80 heeft een maat van me nog nooit gehaald.

Dit is denk ik dan providergebonden.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
probeer (gratis) op gamepoint in te bellen, dan kan je zien dat die ping tijden van 35 (observer) tot gemiddeld 45 bij q2, q3 is net iets hoger en cs is ook 40/50, heel normaal zijn.

Verwijderd

Ik heb isdn gehad en mijn ping was rond de 80 nu met adsl een ping van rond e 30 over een gedeelde lijn 2 comps allebei ping van 30. :) en lekker stabiel nadeel van isdn is toch echt telefoonrekening:( 1000 piek per 2maanden was de reden om over te stappen.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op zondag 28 januari 2001 13:28 schreef eXistence het volgende:
Is dit mogelijk, want bij bijv. ut ging dit veel te langzaam!!!

bvd eXistence 8-)
[topic=309815/1/25]

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:22

Termy

valt er nog wat te fragge?

komt bekend voor dreamweaver *D

eerst ISDN, ping rond de 60-90 in nederland, in de VS rond de 250, na ja, dat was dan weer ff niet zo geweldig maar ok.

nu adsl fast bij planet en ik weet niet eens meer wat "lag" betekend :) fijn mimimun ping van 30, lager kan toch niet. alhoewel UT af en toe wel vindt dat ik ping 10 of zo heb, soms zelfs 0. roflmao. in de VS nu rond de 130-150 en dat is met normal weapons goed speelbaar.

kabel zuigt idd wel heel erg, ik hoor de laatste paar dagen alleen maar enorme klachten over ene "chello" (wat is dat? :9) die zogenaamd heeeeeeeeeeeeeeel erg slecht is nu.... hehehe adsl ownage :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op dinsdag 06 november 2001 15:06 schreef Termy het volgende:
komt bekend voor dreamweaver *D

eerst ISDN, ping rond de 60-90 in nederland, in de VS rond de 250, na ja, dat was dan weer ff niet zo geweldig maar ok.

nu adsl fast bij planet en ik weet niet eens meer wat "lag" betekend :) fijn mimimun ping van 30, lager kan toch niet. alhoewel UT af en toe wel vindt dat ik ping 10 of zo heb, soms zelfs 0. roflmao. in de VS nu rond de 130-150 en dat is met normal weapons goed speelbaar.

kabel zuigt idd wel heel erg, ik hoor de laatste paar dagen alleen maar enorme klachten over ene "chello" (wat is dat? :9) die zogenaamd heeeeeeeeeeeeeeel erg slecht is nu.... hehehe adsl ownage :)
Als je het helemaal zelf betaalt mag je mee praten, anders niet })

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik ben blij dat ik nou eindelijk ADSL heb hier (Van Xs4all trouwens). Constante ping bij Quake2 rond de 20 :P :), Quake3 rond de 30-40 :D en Counter-strike rond de 50-70 (ligt eraan welke server). Dus ik ben behoorlijk tevreden met ADSL 8-). Trouwens wel vreemd dat ik bij Quake3 een lagere ping heb dan Counter-strike (Zal wel aan de Kl*te netcode liggen van cs, q3 heeft een betere netcode).
Toen ik nog 56k6 had ging het echt bout met cs stond haast altijd onderaan of in de middenmood (hmmm geen idee hoe je het schrijft :P). Nu met Cs sta ik altijd in de bovenste regionen. A LOW PING DOES MATTER :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Als ik AOE2 speel dan ben ik vaak nog sneller dan isdn ers.
ik weet dan ook niet waarom.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
soz voor het kicken maar een vriend van mij heeft altijd een ping van ong. 200 met cs (en isdn), terwijl ik ook sommmige zie spelen met een ping van 70 :? Weet iemand hoe dat zou komen ?

• Genghis Khan
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 23:43 schreef ubermaestro het volgende:
soz voor het kicken maar een vriend van mij heeft altijd een ping van ong. 200 met cs (en isdn), terwijl ik ook sommmige zie spelen met een ping van 70 :? Weet iemand hoe dat zou komen ?
Ik had ook altijd +-200 toen ik nog ISDN had...

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Diablo is ideaal met isdn... deed ik zelfs met 56k6.

Mara nu lekker adsl en met cs ping in de 20 >:)
Pagina: 1