Verwijderd
nou moe, agressief kereltje.Op zondag 28 januari 2001 13:31 schreef M_O_L2000 het volgende:
hoe je smoel als je niks beters te zeggen hebt, en geef me gewoon die link!!!!
Verwijderd
saurron of zo vind zichzelf zeker heel wat, als jij vind dat hier domme vragen gesteld worden dan moet je hier niet komen, en al helemaal niet lopen zeiken!!
bedankt voor jullie medeleven, en wat die aggresieviteit betreft, het moest er gewoon even uit, maar weet iemand die link nou?
Verwijderd
Ik vind dat dat wel een BAN verdient
.. we willen geen agressieve gasten (en lompe donders die de search niet kunnen vinden) op GoT
Hey leuk een flamewar! Mag ik ook meedoen?
Stelletje sukkels!
Stelletje sukkels!
Bloed, zweet & koffie
Hmm....niet zo mooi dit allemaal.
Maar Sauron jij stelt toch af en toe ook wel eens wat minder doordachte vragen? (ik kan me er wel een paar herinneren)
Maar Sauron jij stelt toch af en toe ook wel eens wat minder doordachte vragen? (ik kan me er wel een paar herinneren)
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
misschien ben jij hier wel diegene die niks zinnigs te zeggen heeft? dit is precies zo'n onderwerp dat tot in den treure langskomt, en wat je prima zelf uit kan zoeken met 1 minuut werkt.Op zondag 28 januari 2001 13:31 schreef M_O_L2000 het volgende:
hoe je smoel als je niks beters te zeggen hebt, en geef me gewoon die link!!!!
voor de regulars is het zwaar vervelend om elke keer weer deze threads langs te zien komen, als je iets wil weten, zoek dan eerst! als je het dan niet kan vinden, geen probleem om te vragen. we helpen graag, dat is de reden dat we hier zijn. maar door deze vragen te stellen beledig je de regs, door ze als zoekmachine te gebruiken.
slotje
search en no scream
da's mijn instelling
sukkel
search en no scream
da's mijn instelling
sukkel
Oversoft ik
op mensen zoals jij
en die link, misschien voor iemand anders, maar ik blaas ook nog op een 2 takt machine, dus aan joden heb ik een hekel
en die link, misschien voor iemand anders, maar ik blaas ook nog op een 2 takt machine, dus aan joden heb ik een hekel
Verwijderd
Ik had het niet beter kunne zeggen!Op zondag 28 januari 2001 14:02 schreef -OverSoft- het volgende:
slotje
search en no scream
da's mijn instelling
sukkel
Vooral zo door gaan. Daar maak je vrienden mee.Op zondag 28 januari 2001 14:20 schreef M_O_L2000 het volgende:Oversoft ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op mensen zoals jij
Zullen we even normaal blijven doen? Als je geen zin hebt om antwoord te geven op de vraag moet je niet replyen.
M_O_L2000: zulk agressief gedrag wordt niet getolereerd, gedraag je
M_O_L2000: zulk agressief gedrag wordt niet getolereerd, gedraag je
Verwijderd
dat zeiden de duitsers 70 jaar gelden ook, ben jij er ook zo 1Op zondag 28 januari 2001 14:20 schreef M_O_L2000 het volgende:
aan joden heb ik een hekel
Verwijderd
Weet niet waar jij mee bezig bent|:( maar met dit soort opmerkingen maak je zeker geen vrienden met Oversoft:) en al zeker niet met mij. JODEN 4-ever / AJAX AMSTERDAM >:)>:)>:)Op zondag 28 januari 2001 14:20 schreef M_O_L2000 het volgende:
Oversoft ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op mensen zoals jij
Verwijderd
M_O_L2000 weet je waar ik van moet
?
Van zulk soort zielige mannetjes zoals jou.:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r Help die jongen door een zinnige reactie te plaatsen f negeer dit soort topics gewoon.
Van zulk soort zielige mannetjes zoals jou.:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r Help die jongen door een zinnige reactie te plaatsen f negeer dit soort topics gewoon.
Verwijderd
woon je in belgie ofzo?Op zondag 28 januari 2001 15:16 schreef M_O_L2000 het volgende:
in het land waar ik woon betekent het woord joden politie, of kunnen jullie niet verder lezen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()