Toon posts:

Scheuren Laptop Acer ??

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 16-11-2005 een Acer Notebook Aspire 3002LMi gekocht.
Na een 2 maanden zach ik een scheurtje ontstaan bij de linker scharnier en viel daarna het stukje plastic eraf .
Heb de Notebook teruggestuurd naar Acer Service en ze hebben het gerepareerd.
Na een paar maanden begint het scheuren bij de schanier weer opnieuw en heb onmiddels gelezen op internet dat die scheurtjes echt wel een probleem zijn bij Acer Notebooks.
Ik ben zelf heel zuinig op mijn Notebook en wil er geen scheurtjes in hebben , maar het steeds terug sturen naar Acer Service en dan een paar weken zonder computer zitten vind ik maar niks.
Nu wilde ik graag weten of jij wel eens van dat probleem hebt gehoord zoja laat mij dan iets weten.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde met mijn Acer 1511 alleen kreeg ik dit probleem pas na meer dan een jaar. Met andere woorden balen :'(

Ik moet er zelf nog achter aan gaan want ik vind het maar raar dat het plastic gaat scheuren en dat binnen of net na een jaar. Laten we hopen dat Acer een oplossing heeft zonder kosten :Y)

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Wij krijgen zoveel acers binnen met die scheuren. Het is gewoon een standaart probleem bij bijna alles acers....
Ik denk dat je gewoon pech hebt. Je kan hem steeds ter reparatie aanbieden, meer zit er niet op.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Ik had er vandaag ook 1 in de winkel met een Aspire... Lijkt dus een groot probleem te zijn. * Nik moet morgen toch informeren bij Acer, dus vraag ik dat meteen even na hoe of wat...

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
proller schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 00:17:
Ik had er vandaag ook 1 in de winkel met een Aspire... Lijkt dus een groot probleem te zijn. * _AuToMaTiC_ moet morgen toch informeren bij Acer, dus vraag ik dat meteen even na hoe of wat...
Bij acer valt dit gewoon onder de standaard garantie. Dus dat zal geen probleem zijn.

En over die "na 1 jaar" : het is sowieso verstandig om altijd bij een acer een waranty pack te kopen. Het zijn nou niet bepaald de beste laptops...

[ Voor 4% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 01-08-2006 00:24 ]

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Ik heb een soortgelijk probleem met men acer laptop.aspire 1801wsmi
Telkens ik de laptop dichtplooi zie ik 1 of enkele, verticale strepen (witte)

Nu blijft hij gewoon openstaan. ook net jaar oud..

Verwijderd

Same here met Acer travelmate 803 (wel jaartje of 3 oud)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga toch maar eens een brief schrijven naar Acer over die problemen met dat scheuren van dat plastic.
Ze moeten toch uiteindelijk wel een oplossing zien te vinden .
Als toch velen met diezelfde klachten bij Acer zich melden moeten ze wel tot een akoord komen zodat de klant tevreden mag zijn.

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:55:
Ik ga toch maar eens een brief schrijven naar Acer over die problemen met dat scheuren van dat plastic.
Ze moeten toch uiteindelijk wel een oplossing zien te vinden .
Als toch velen met diezelfde klachten bij Acer zich melden moeten ze wel tot een akoord komen zodat de klant tevreden mag zijn.
Akkoord, ik heb er zelf ook last van en wil mijn laptop niet om de zoveel tijd kwijt zijn. Tevens heb ik last van drie lichte vlekken in het scherm, zou dit ook onder de garantie vallen?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 13:28
dat scheurtje heb ik ook in mn 1692... zoals vele anderen. standaard probleem.
maar ik heb geen zin om mn laptop weken kwijt te zijn, dus ik laat het maar zo. plak er wel een keer een stukje zwarte tape overheen, verder functioneerd hij prima.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:34

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Een klant van mij heeft hetzelfde probleem met een aantal PDA's, ik geloof dat het N30's waren. Allen vertoonden barsten aan de bovenkant. De behuizingen zijn al langer een probleem bij Acer, maar de account manager heeft 2 weken geleden aangegeven dat de behuizingen in de nieuwe serie pda's en laptops fors verbeterd word. Ik houd mijn hart vast :P

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 00:16:
Ik heb precies hetzelfde met mijn Acer 1511 alleen kreeg ik dit probleem pas na meer dan een jaar. Met andere woorden balen :'(

Ik moet er zelf nog achter aan gaan want ik vind het maar raar dat het plastic gaat scheuren en dat binnen of net na een jaar. Laten we hopen dat Acer een oplossing heeft zonder kosten :Y)
Ik heb precies dezelfde laptop met dezelfde scheuren bij de scharnieren. Echter was dit bij mij al binnen een half jaar. Het kunststof is wel blijven zitten en het hinderd verder niet. Indien ik de laptop wil verkopen heb ik denk ik wel een probleem. Ik zal binnenkort eens contact opnemen met Acer. Ik ben van mening dat Acer het aan zijn stand verplicht is de consument hier een kosteloze oplossing voor te bieden. Wordt vervolgt...?!

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 jaar garantie + accidental damage insurance op mijn Aspire 3002LMi.
Ik heb al een brief geschreven naar Acer serive Benelux dat ik niet van plan ben om steeds maar weer opnieuw de laptop op te sturen terwijl die scheurtjes toch steeds terugkeren.
Ik wacht nog even af en als die scheuren echt nog verder scheuren of het plastic laat dan los , ga ik bellen met Acer dat zij maar voor een beter oplossing komen zoals een nieuwere laptop van Acer die robuuster is zoniet eist ik mijn geld terug.
Bij Acer moeten ze toch door al die klachten met dat scheuren aan de behuizing een betere en steviger behuizing maken , maar de vraag is hoe lang gaat dat nog duren ook omdat het voor Acer weer een geldkwestie is en de Acer Laptop,s duurder gaan worden.
Pagina: 1