Ik heb al een tijdje problemen, met het downloaden van bestanden via IE in Windows XP. Veel van de bestanden die ik download, zijn corrupt. Bijvoorbeeld zip bestanden, of instalatie bestanden (bijv. voor mijn nieuwe maxtor schijf). Het begint echt zeer irritant te worden, en daarbij wordt ik er inmiddels een beetje wanhopig van. Iemand die dit probleem kent, en misschien met een oplossing kan komen?
Asus A8N-E met 3200+, 1gig intern, asus dvd brander, 2 "oudere" ide hardeschijven (16 en 20 gig, de goeie is een tijdje geleden gecrasht), 1 nieuwe schijf Sata 250 Gig Maxtor, asus videokaartje met 264mb intern.
Kan het misschien iets te maken hebben met die oudere schijven? Of moet dat niks uit maken?
Help!
Asus A8N-E met 3200+, 1gig intern, asus dvd brander, 2 "oudere" ide hardeschijven (16 en 20 gig, de goeie is een tijdje geleden gecrasht), 1 nieuwe schijf Sata 250 Gig Maxtor, asus videokaartje met 264mb intern.
Kan het misschien iets te maken hebben met die oudere schijven? Of moet dat niks uit maken?
Help!