Toon posts:

Windows update+NIS'06 krijg waarschuwingsmelding niet weg

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag zelf bepalen wat ik update ipv dat windows update alles download en installeer.
Als ik de optie zet op de optie kennis geven maar niet installeren aanvink geeft norton internet security de melding dat mijn pc gevaar loopt:

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/8484/meldingmz6.th.jpg

Autoupdate uitzetten geeft ongeveer dezelfde melding.

Afbeeldingslocatie: http://img303.imageshack.us/img303/1127/meldinginstellingys3.th.jpg

De vink windows update waarschuwing weergeven uitvinken in nis 2006 helpt ook niet:

Afbeeldingslocatie: http://img303.imageshack.us/img303/8333/waarschuwingsoptienis06el2.th.jpg

Elke keer geeft nis een melding dat er een verandering is in de auto update functie.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik de updates niet automatisch worden gedownload en dat nis 2006 hier geen melding van geeft?

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

ik heb verder gezocht maar ik kan echt niks vinden. Het rare is dat op mijn vorige pc dit wel lukte, wat ik toen heb gedaan weet ik niet meer.

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Dan zal je windows update volledig uit moeten schakelen en ook de kennisgevingen.

Op de onderste foto concludeer ik dat jij alles juist aangevinkt hebt waardoor je de waarschuwing krijgt.
je kan ze van beiden uitschakelen en dan zal je ook de mededelingen uit moeten schakelen.

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

Topicstarter
Voorzover ik weet heb ik alle waarschuwingen uitgezet, ook degene die jij bedoeld.

Ik heb het net weer geprobeerd, en weer krijg ik die vervelende melding.

edit

ik zie bij de hulp van windows update dat je als de optie wilt instellen die ik wil (alleen laten zien dat er updates zijn) dat je admin moet zijn.

Nu kan het zijn dat ik dat niet ben. Ik heb mijn pc laten installeren bij een pc winkel. Hoe kan ik zien of ik alle admin rechten heb?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 14:15 ]

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:53:
Voorzover ik weet heb ik alle waarschuwingen uitgezet, ook degene die jij bedoeld.

Ik heb het net weer geprobeerd, en weer krijg ik die vervelende melding.

edit

ik zie bij de hulp van windows update dat je als de optie wilt instellen die ik wil (alleen laten zien dat er updates zijn) dat je admin moet zijn.

Nu kan het zijn dat ik dat niet ben. Ik heb mijn pc laten installeren bij een pc winkel. Hoe kan ik zien of ik alle admin rechten heb?
Dat kan je heel makkelijk zien door in je configuratiescherm te klikken op gebruikers.
In principe is het zo dat jij gewoon de beheersrechten op je eigen pc hebt ook al is die door een computerzaak in jouw geval geinstalleerd.

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik al en dat is ook zo. Maar als ik in veilige modus opstart, dan krijg ik wel opeens een keuze tussen administrator en mijzelf. Hoe zit dat dan?
Pagina: 1