Toon posts:

Welke router voor mijn notebook ?? Broadcom 1390

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me zopas een Dell Latitude D620 aangeschaft met de standaard wifi kaart.. nu moet ik me nog een draadloze router aanschaffen natuurlijk. Maar met welke router haal ik het meeste uit mijn verbinding ?

De linksys WRT54GS router heeft all-round de beste scores.. maar als ik in de instellingen van mijn wifi kaart kijk dan zie ik opties als Afterburner en XPress dat zijn uitgeschakeld. Het lijkt me logisch dat er dus ook routers bestaan dat deze technologien ondersteunen en me hierdoor een betere verbinding geven.

Ik zou me eventueel de D-Link DI-624 aanschaffen daar die nogal goed in prijs zit.. en ik goedkoop aan D-Link produkten kan raken.

Zijn er reeds goede wireless gigabit routers met wireless scherp in prijs ?

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
En wat houden die Afterburner en XPress in? Is dit niet gewoon een marketing truukje? Ik zou gewoon kijken wat je nodig hebt qua beveiliging en afstand tussen router en laptop.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Heb je nu al een router?

Zo ja, dan kun je misschien beter een Accesspoint aanschaffen, scheelt een hoop gezeur bij het installeren (router achter router levert een hoop problemen op, lees op het forum hier)

Ik prefereer zelf de Linksys WAP54G omdat mijn ervaringen en die van anderen daar gewoon erg goed mee zijn :)

Probeer je wireless zooi overigens niet te verstoppen, is niet goed voor je bereik...
Het moet vrij hangen voor het beste bereik, en niet teveel in de buurt van leidingen e.d.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.