Aangezien het grote topic is gesloten, wil ik maar hier even vragen. (staat niet in de stickey)
Ik heb BF2 al een jaar, maar nooit echt gespeeld.
Gisteren maar eens geinstalleerd en de 1.3 patch gedownload.
De update installeerd, tot aan het deel waar de objects_client.zip worden geupdate.
Deze komt tot 65% waarna de installer verder gaat met de overige bestanden updaten. Na de installatie komt er in beeld te staan dat de update is gelukt.
Zodra ik BF2 opstart, inlog en een game begint, laad het spel maar tot 62% waarna ik een ctd krijg.
Ik vermoed dat het updaten van de objects_client mislukt.
Nu kan ik begrijpen dat het 1 of 2 keer gebeurt, maar heb nu BF2 al 7x opnieuw geinstalleerd. Zelfs met een compleet nieuwe windows installatie lukt het niet om het spel te updaten.
Heb het internet al afgezocht en de trukjes die daar staan te proberen, maar niets helpt.
Ook heb ik gezocht of ik ergens de 1.3 versie van Objects_client kan vinden, maar die staat ook nergens.
Ook zoveel mogelijk achtergrind processen uitschakelen helpt niets. Heb zelfs mijn geheugen banken verwisseld, in de hoop dat het daar aan zou liggen, maar niets helpt.
Misschien hebben jullie een oplossing?
Systeem specs:
AMD XP 2600+
1500 Mb geheugen
200 Gb schijf ruimte (geen raid config) waarvan 181 Vrije ruimte.
Nvidia 6800GT
Heb voor mijn hele systeem de laatste drivers gedownload en geinstalleerd.
Wie kan mijn helpen?
Alvast bedankt.
Ik heb BF2 al een jaar, maar nooit echt gespeeld.
Gisteren maar eens geinstalleerd en de 1.3 patch gedownload.
De update installeerd, tot aan het deel waar de objects_client.zip worden geupdate.
Deze komt tot 65% waarna de installer verder gaat met de overige bestanden updaten. Na de installatie komt er in beeld te staan dat de update is gelukt.
Zodra ik BF2 opstart, inlog en een game begint, laad het spel maar tot 62% waarna ik een ctd krijg.
Ik vermoed dat het updaten van de objects_client mislukt.
Nu kan ik begrijpen dat het 1 of 2 keer gebeurt, maar heb nu BF2 al 7x opnieuw geinstalleerd. Zelfs met een compleet nieuwe windows installatie lukt het niet om het spel te updaten.
Heb het internet al afgezocht en de trukjes die daar staan te proberen, maar niets helpt.
Ook heb ik gezocht of ik ergens de 1.3 versie van Objects_client kan vinden, maar die staat ook nergens.
Ook zoveel mogelijk achtergrind processen uitschakelen helpt niets. Heb zelfs mijn geheugen banken verwisseld, in de hoop dat het daar aan zou liggen, maar niets helpt.
Misschien hebben jullie een oplossing?
Systeem specs:
AMD XP 2600+
1500 Mb geheugen
200 Gb schijf ruimte (geen raid config) waarvan 181 Vrije ruimte.
Nvidia 6800GT
Heb voor mijn hele systeem de laatste drivers gedownload en geinstalleerd.
Wie kan mijn helpen?
Alvast bedankt.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennis_k op 31-07-2006 22:32 ]