He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
ik kan me vergissen, maar als ik dit zo lees:
Dan zou je zeggen, Non FAD... Niet dus.RCA Pre-out 3 (V + A + S/W of Non FAD)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Volgens mij betekent dat dat je de 3e uitgang ook als "non-fading" kunt gebruiken, dus als fullrange uitgang die niet op de fader reageert. Voor en Achter dan dus wel.JvS schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:31:
ik kan me vergissen, maar als ik dit zo lees:
[...]
Dan zou je zeggen, Non FAD... Niet dus.
Maar mag ik vragen waarom je de fader nog wilt gebruiken wanneer je alles over de versterker laat lopen? Wanneer je verschil in volume wilt tussen de voor en achter speakers, kun je dit op de versterker afregelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Blamm op 31-07-2006 22:44 ]
Zodra je de boel aansluit met 4 tulpkabels kan dat prima ja.
Wise enough to play the fool
Hoe zou ik dit met 4 tulpkabels moeten aansluiten dan? Ziet de radio dat het verschil tussen voor en achter speakers ?
teacher schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:45:
Zodra je de boel aansluit met 4 tulpkabels kan dat prima ja.
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Je hebt, als het goed is, in totaal 6 tulpuitgangen op je radio.
1x links - rechts vóór
1x links - rechts achter
1x links - rechts sub.
Jij sluit met 2 paren tulpkabels (waarvan er één een remote kabel moet hebben) de front uitgang van je radio aan op de "front" van je amp, en op de rear uitgang van je radio op je rear van de amp.
Dus nee, de radio ziet niet het verschil, maar jij wel, en jij moet het dus goed aansluiten
1x links - rechts vóór
1x links - rechts achter
1x links - rechts sub.
Jij sluit met 2 paren tulpkabels (waarvan er één een remote kabel moet hebben) de front uitgang van je radio aan op de "front" van je amp, en op de rear uitgang van je radio op je rear van de amp.
Dus nee, de radio ziet niet het verschil, maar jij wel, en jij moet het dus goed aansluiten
Wise enough to play the fool
Pagina: 1