Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Profile wijzigen na wachtwoord kwijt (deel 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Heren,

Dit probleem is reeds opgelost, op verzoek van Harm post ik het hier toch even (met weglating van wat zaken, op verzoek).

Daar ik mijn wachtwoord kwijt was en iets in mijn profile wilde aanpassen, heb ik een nieuw wachtwoord laten aanmaken.

Krijg keurig de activatie-code thuisgemailed. So far so good. Dit was echter blanco (helemaal niets dus, ook geen spatie oid).

Dit is uiteraard niet erg veilig, daarom wil ik mijn profile gaan updaten met (naast andere zaken) een nieuw paswoord.

Dit lukt echter niet, ik krijg altijd de melding dat ik het oude password moet invullen. Maar dit is dus blanco, en die 'input' word door het veld niet geaccepteerd.

In het verleden werkte dit wel goed (vorige versie van React).

Bij deze dus :)

PS: momenteel hangt er dus wel een (eigen gekozen) wachtwoord aan, dus het probleem is allemaal opgelost. Proberen met mijn usercode in te loggen heeft dus ook geen zin meer, dat lukt niet ;)

Virussen? Scan ze hier!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit is bekend bij het devteam en bij Parse, en terwijl Parse aan een fix werkt heeft crisp het opgelost met de oplossing die je zelf al gevonden had. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, Parse werkt aan een fix voor het probleem dat het automatisch gegenereerde password blanko is (het probleem ligt iets anders maar hier komt het op neer). Ondertussen heb ik support ingebouwd voor een secundaire mogelijkheid: namelijk het zelf opgeven van een wachtwoord tijdens het bevestigen van je wachtwoord-change-request en dat werkt wel zoals je mag verwachten ;)

Intentionally left blank

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Leeg wachtwoord invullen by wachtwoord opvraag bug gefixt.

nada aka zilch, formerly known as zip

Dit topic is gesloten.