Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] bookmarks en myreact laden traag

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb even gewacht met melden, maar begint zo langzamerhand erg vervelend te worden bij het openen van de bookmarks terwijl de rest van GoT wel vlot loopt.

Direct naar bookmarks gaan via firefox bookmark resulteert meestal in een timeout, moet ik eerst naar een ander deel van GoT surfen (active topics bijvoorbeeld) en dan op bookmarks klikken wat dan sneller een succesvolle resultaat geeft.

Deze was nog vrij snel (met succes):
<!-- Server: aeolus.tweakers.net | Total: 3,246 | Incl: 0,04, Init: 0,15, Action: 3,087 | DB: 2,876/16, Tpl: 0,267 -->

Bij een 'time-out' krijg ik een lege pagina met niets erop behalve de url als titel maar als ik de source bekijk staat er weldegelijk wat in (alles behalve de inhoud van de database met mijn bookmarks gok ik zo :P ):

Modbreak:screenshot met reactid posten = geen goed idee

en de rendertijden zien er daar wel normaal uit? En wat ook opvalt is dan allemaal code van banners terwijl ik dat uit heb staan (gok ik dat het te maken zal hebben dat de database geen zin had mij op te zoeken).

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 31-07-2006 22:05 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Apollo is inderdaad erg druk, mogelijk door de 'nieuwigheid' van oa de DM-feature; we houden dit in de gaten en zijn aan het kijken of we op punten de performance kunnen verbeteren :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Huh, screenshot met reactid? Ik weet toch voor 99% zeker dat ik via fotoalbumlink de picture heb geupload en dan copy/paste gedaan van de text die ie daarna uitspuugde?

//edit: ah ok, dat kan kloppen :) heb hem gelijk maar verwijderd.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 00:49 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Het reactid stond waarschijnlijk ergens in de afbeelding zelf ;)

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Ter info, ervaar nu weer de 'oude' snelheid :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

en 1.9.4.1 zal nog een aantal zaken verbeteren qua performance :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.