Ik heb een hoop foto's gemaakt sinds de geboorte van de kleine die ik graag wil verkleinen (miniatuurafbeeldingen cq mini avatar zonder al teveel kwaliteitsverlies) en als een soort van kleurrijk cross-over-achtige poster van wil maken. Nou heb ik wel eens zitten zoeken op internet en de mogelijkheden bekeken van de software programma's die ik al heb liggen, maar ik kom er niet echt uit.
Heeft er iemand tips of software programma's die mij op weg kunnen helpen? Het liefst wil ik het zelf in de hand houden zonder dat er een 'posterbedrijf' of iets dergelijks aan te pas hoeft te komen. Het printwerk spreekt voor zich. Ik wil er een horizontale poster van maken. Breedte en hoogte is afhankelijk van het aantal foto's dus dat weet ik nog niet precies.
Help eens effe, ik weet niet of zoiets mogelijk is met een computer...
Heeft er iemand tips of software programma's die mij op weg kunnen helpen? Het liefst wil ik het zelf in de hand houden zonder dat er een 'posterbedrijf' of iets dergelijks aan te pas hoeft te komen. Het printwerk spreekt voor zich. Ik wil er een horizontale poster van maken. Breedte en hoogte is afhankelijk van het aantal foto's dus dat weet ik nog niet precies.
Help eens effe, ik weet niet of zoiets mogelijk is met een computer...