Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DM] volgende pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Wanneer een DM-discussie meer dan één pagina inneemt komt er een kopje 'Pagina 1 2' bij, zou dat ook onderaan kunnen zoals bij een topic? Dat is namelijk wel makkelijk :)

Edit: nog een verzoekje: wanneer vanaf pagina X een DM wordt verzonden keert hij terug naar pagina 1. Kan dit worden gewijzigd zodat het hetzelfde werkt als op het forum zelf?

[ Voor 34% gewijzigd door Alex) op 31-07-2006 21:13 ]

We are shaping the future

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zit dat niet onderin? mmz, bugje dan denk ik :P

edit: ik krijg onderin ook navigatie-linkjes voor de pagina's :?

vwb de redirect: dat is bekend en zal worden gefixed :)

[ Voor 57% gewijzigd door crisp op 01-08-2006 00:22 ]

Intentionally left blank

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Onderaan staat toch netjes "lees verder"? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Ik denk idd dat hij bovenaan bedoelt want ik mis het iig ook. Onderaan staat het al ja :)
En ook ben ik het eens met de opmerking over het terugspringen naar pagina 1, dat is vrij irritant :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Verrek, ik had echt helemaal niet gezien dat die Lees verder > er stond, kennelijk verwachtte ik hem op een andere plek.
Goed bezig Alex |:(

Wat ik trouwens wel raar vind is dat de link Direct Messaging (via myReact) naar een pagina leidt waar staat 'Je hebt geen berichten', om vervolgens op de link 'Privé' te moeten klikken voordat ik m'n berichten zie. Ook kan ik nergens wijzigen dat ik meteen naar die pagina wil, of dat ik m'n berichten ergens anders wil ontvangen.
Nog een vraagje: waarom is er de tak 'Ontvangen' onder 'Pushmessages'? Ik kan helemaal geen PM
s verzenden, dus zou het voor mij logischer zijn om PM's te ontvangen in de daarvoor bestemde map, i.p.v. in die submap.

We are shaping the future

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alex schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 00:30:
Nog een vraagje: waarom is er de tak 'Ontvangen' onder 'Pushmessages'? Ik kan helemaal geen PM
s verzenden, dus zou het voor mij logischer zijn om PM's te ontvangen in de daarvoor bestemde map, i.p.v. in die submap.
Ik gok dat dat te maken heeft met het feit dat die mappenstructuur voor crewleden en users hetzelfde is, en dat dit het eenvoudigste is wanneer je ineens PM-rechten zou krijgen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voor pushmessages wordt er inderdaad onderscheid gemaakt tussen 'ontvangen' en 'verzonden' - voor welke laatste jij natuurlijk geen rechten hebt ;)

'Direct Messaging' is een verzamelnaam voor Pushmessages en 'Privé'-messages; een reply op een pushmessage is uiteindelijk ook een direct message (of 'Privé-message' if you like). Uiteindelijk gaat het om het geheel aan messages en dus kom je met die link uit op de root :)

verder: geen bug dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 01-08-2006 00:38 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.