Toon posts:

[win2k] Mailmarshal 6 trial

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
We gebruikten mailmarshal 5 icm exchange 2000 tot voor kort.Na een crash van onze mailgateway waar mailmarshal op draait hebben we een nieuwe installatie uitgevoerd van mailmarshal en ipv versie 5 waar we eerst mee draaiden de nieuwste versie geinstalleerd (6.0). Mailmarshal heeft een paar dagen goed gedraaid tot vandaag. Vanochtend heb ik een nieuwe 'rule' toegevoegd die e-mail gericht aan een bepaalde e-mail adress forwardt naar een aantal e-mail adressen. De forward rule daarna getest, alles leek te werken. Niet lang daarna blijkt de hele e-mail routering in de war te zijn geraakt. E-mail komt niet aan bij de gene aan wie het gericht is, pietje krijgt prive mailtjes die gericht zijn aan bijvoorbeeld jan.. en ga zomaar door.

Ik heb ondertussen de servicedesk benaderd van mailmarshal, en die zeggen dat het niet kan komen door mijn ruleset. Verder heb ik de userguide en de helpfile doorgenomen maar ik kom er niet uit.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, want ik weet het niet meer

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
tja ik kan je rules niet lezen vanaf hier. verwijder die rule die je aangemaakt hebt eens (of disable hem) werkt het dan wel?

mailmarshal rule's zijn soms wat verwarrend en dienen goed gelezen/gesnapt te worden.
* Zwelgje werkt al jaren met mailmarshal/webmarshal en heeft nog nooit geen vaagheden gehad.

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Zwelgje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:34:
tja ik kan je rules niet lezen vanaf hier. verwijder die rule die je aangemaakt hebt eens (of disable hem) werkt het dan wel?

mailmarshal rule's zijn soms wat verwarrend en dienen goed gelezen/gesnapt te worden.
* Zwelgje werkt al jaren met mailmarshal/webmarshal en heeft nog nooit geen vaagheden gehad.
Het gaat om 1 rule, daarna is het probleem opgetreden. De rule zorgt er voor dat e-mail gericht aan bijvoorbeeld pietje@piet.nl geforward wordt naar 3 andere mensen. IK zie dat ik vergeten ben te vermelden dat ik de ruleset inmiddels heb verwijderd maar het probleem blijft zich voordoen.

@zwelgje ik geloof best dat je nooit gezeik mee hebt gehad. Hier draaide het anders ook altijd goed. Ik snap er ook niks van deze toestand