[Nero]Cue sheet ingeladen maar vervolgens foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik gebruik een cue sheet om een zelf gemixte cd te branden. Wwanneer deze cue-sheet is ingeladen en ik voor branden kies, geeft Nero aan dat er een onverklaarbare fout is opgetreden. Dit gebeurt bij alle cue-sheets, maakt niet uit van welke cd. Wat me opvalt is dat bij het medium-type (het scherm dat opent als de cue-sheet is geladen) niks ingevult is, wanneer ik op het dropdown menu klik, is het ook niet mogelijk om een keuze te maken.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik gebruik Nero versie 7.2.3.2 NL. Mijn Windows XP versie is UK.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou je ook eens kunnen proberen om met een ander programma deze cue-sheet te openen en of een andere versie van Nero kunnen gebruiken?

Wauw, een sig!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Met een andere versie van nero werkt hij ook, evenals met alcohol 120%. Ik zou dus alcohol 120% moeten gebruiken, dat werkt net zo goed. Maar goed, neemt niet weg dat die foutmelding me toch een beetje stoort... Op de pc heb ik de laatste nieuwe versie van nero, en op mijn laptop staat de 6.6 versie. Toch begin ik een vermoeden te krijgen wat waarschijnlijk het probleem is. Windows XP is opnieuw geinstalleerd en dat is gedaan door alleen de windows map te verwijderen en de program files te laten staan. Waardoor misschien nog informatie uit de nero map gebruikt is geworden van de vorige installatie, echter is het register normaal toch bij een her-installatie verwijderd geworden? Dus mag dat normaal geen conflicten geven.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De reg files zijn dan inderdaad niet opnieuw ingeladen ;) Dus dat moet inderdaad nog gebeuren. Het kan via een .reg file uit te voeren, maar zelf raad ik een herinstallatie aan.

Wauw, een sig!