Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] PM's verwijderen / unsubscriben

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
In het verlengde hiervan:
Door de 3 'Grote Groeps DM' 'spamlijsten', wat best vervelend aan het worden is, heb ik het hele DM verhaal uitgezet. Alleen krijg je dus nog wel melding van nieuwe berichten. Is dat ook by design?
Joror schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:05:
[...]
In principe wel - je bent aangeschreven, de DM-pref uitzetten houdt enkel nieuwe DMs tegen.
Om deze alsnog te negeren kan je de DM discussie in je vuilisbak donderen, dan krijg je er geen notificaties meer van. (hmm dat werkt niet zo)
Zover waren verschillende mensen ook al, maar dat werkt inderdaad niet. :)

[ Voor 62% gewijzigd door TeeDee op 31-07-2006 17:12 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

TeeDee schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:00:
In het verlengde hiervan:
Door de 3 'Grote Groeps DM' 'spamlijsten', wat best vervelend aan het worden is, heb ik het hele DM verhaal uitgezet. Alleen krijg je dus nog wel melding van nieuwe berichten. Is dat ook by design?
In principe wel - je bent aangeschreven, de DM-pref uitzetten houdt enkel nieuwe DMs tegen.
Om deze alsnog te negeren kan je de DM discussie in je vuilisbak donderen, dan krijg je er geen notificaties meer van. (hmm dat werkt niet zo)

[ Voor 7% gewijzigd door Joror op 31-07-2006 17:08 ]

nada aka zilch, formerly known as zip

Verwijderd

Ok, ik heb mijn DM nog wel aanstaan maar zojuist twee topics naar de trash gemoved. Ik blijf echter wel notificaties ontvangen. Klopt dat?Kan dat zo gemaakt worden? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 17:12 ]

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

Wat (op het moment) wel makkelijk gedaan kan worden is het volgende: in de template kan men checken of de DM pref aan staat voordat de notificatiebar getoond wordt.

Toch zal ik ook even kijken of de trashcan notify-free kan worden gemaakt.

nada aka zilch, formerly known as zip

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:10
Joror schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:30:
Wat (op het moment) wel makkelijk gedaan kan worden is het volgende: in de template kan men checken of de DM pref aan staat voordat de notificatiebar getoond wordt.
Mja, punt is dat je dan DM echt uit moet zetten.
Toch zal ik ook even kijken of de trashcan notify-free kan worden gemaakt.
Dit lijkt mij persoonlijk de mooiste optie.

DM kan handig zijn, maar niet als je gedeeltelijk onvrijwillig in een 'discussie' betrokken wordt.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

afgesplits van [bug] DM aan mensen die dat niet hebben geactiveerd.; open de volgende keer gerust zelf een nieuw topic als je probleem niets met het topic te maken heeft wat je toevallig tegenkomt

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Joror schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:30:....Toch zal ik ook even kijken of de trashcan notify-free kan worden gemaakt.
Dat zou echt ideaal zijn want ik zie nu steeds nieuwe berichten van een DM topic waar ik allang klaar mee ben.... :o :P

[ Voor 22% gewijzigd door Help!!!! op 01-08-2006 09:36 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 13:38

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Aansluitend op dit probleem: ik heb een pushmessage uit 2005 dat ik HK-access heb.
Die staat nu prominent geopend op mijn MyReact pagina. Als ik 'm wil moven of deleten (dmv wijzig eigenschappen), dan zijn alle andere mapjes 'grayed out'. Enig idee hoe ik dat bericht kan trashen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een subfolder maken onder "Pushmessages\Ontvangen" dan kan je hem daar naar toe moven :)

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 13:38

sopsop

[v] [;,,;] [v]

elevator schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:02:
Een subfolder maken onder "Pushmessages\Ontvangen" dan kan je hem daar naar toe moven :)
Ok. Dan kan ik het bericht moven, maar het bericht blijft gewoon in mijn MyReact pagina staan. En na de move de folder weer verwijderen kan niet, omdat de folder dan niet leeg is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

boppert schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:46:
[...]

Ok. Dan kan ik het bericht moven, maar het bericht blijft gewoon in mijn MyReact pagina staan. En na de move de folder weer verwijderen kan niet, omdat de folder dan niet leeg is.
Ook dat is lokaal reeds gefixed, even wachten totdat we de update stable kunnen verklaren zodat we 'm kunnen implementeren ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.