God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
No offence hoor, ik spreek waarschijnlijk helemaal niet op mijn plaats, maar is het wel zinvol om die check in de admin weg te halen?moto-moi schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:17:
'Een fout is opgetreden: User birthday (2030-01-01 entered, today is 2006-07-31) in future.'
Die check mag daar wat mij betreft wel weg, dat is alleen zinvol bij het invullen van een profiel door de user zelf imo
I seriously fail to see the logic in that
Tenzij je het als een geintje bij iemand zou willen veranderen, maar da's ook weinig argument tegen een verandering van de admin, nietwaar?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[edit]
En toevallig ben ik er vanmiddag trouwens ook al tegenaan gelopen. Ik heb toen wel de geboortedatum aangepast, maar handig vond ik het niet. Vooral omdat deze error kwam _na_ het submitten en je dus de pagina nog een keer moet submitten: meer werk enzo. Niet handig dus.
[ Voor 31% gewijzigd door Harm op 31-07-2006 20:59 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Je krijgt die foutmelding dus zowel als je zelf een datum in de toekomst invoert als wanneer die geboortedatum in de toekomst al is ingevuld, voor de duidelijkheid
[edit]
Stappenplan:
- Ga naar http://gathering.tweakers...file&data%5Buser%5D=55523
- Pas het veld Birthday aan naar '2010-01-01'
- Druk op Volgende
- Aanschouw de foutmelding: 'Een fout is opgetreden: User birthday (2010-01-01 entered, today is 2006-07-31) in future.'
- Merk op dat de pagina niet automatisch teruggaat naar de vorige pagina en er ook geen linkje aanwezig is waarmee dat kan.
- Druk op Back in je browser, pas de gegevens weer aan en druk nogmaals op Submit en als het goed is ben je dan klaar.
[ Voor 46% gewijzigd door Harm op 31-07-2006 21:29 ]
---
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()