3dagen geleden ben ik begonnen aan mijn casemod 
dus ik heb er alles uitgehaalt
nu heb ik mijn zaagjes allemaal naar de maan geholpen, dus ik bestel er nieuwe...
ik ga die zaagjes binnen een week hebbe, maar een week zonder tweakers.net is AHRGG;)
dus ik begon gisteren mijn competoeterke terug in elkaar te zetten, mja, alles werkt...
maar na het eerste beeld van het windows logo (bij het opstarten) dan komt er eventjes zwart beeld (den bios...normaal)
moet ik een 2de logo krijgen van windows...daar duurt het dus MEGAAAAA lang voordat ie verder doet :(
(als het geen 40sec zijn, dan is het zeker 1min)
ok, ik maak daar geen probs over...
nu wil ik op internet, en ik kan NIET op internet, aaahrggg
(zit nu op nen andere competoeter voor deze msg te plaatsen)
alles staat juist ingesteld, en alles in mijn case zit volgens mij juist...
heeft iemand anders dit ook al meegemaakt??
ik ben nog niet af met mijn case, en nog geen 1 van de fans zijn aangesloten...dus daar aan kan het niet liggen
dus ik heb er alles uitgehaalt
nu heb ik mijn zaagjes allemaal naar de maan geholpen, dus ik bestel er nieuwe...
ik ga die zaagjes binnen een week hebbe, maar een week zonder tweakers.net is AHRGG;)
dus ik begon gisteren mijn competoeterke terug in elkaar te zetten, mja, alles werkt...
maar na het eerste beeld van het windows logo (bij het opstarten) dan komt er eventjes zwart beeld (den bios...normaal)
moet ik een 2de logo krijgen van windows...daar duurt het dus MEGAAAAA lang voordat ie verder doet :(
ok, ik maak daar geen probs over...
nu wil ik op internet, en ik kan NIET op internet, aaahrggg
(zit nu op nen andere competoeter voor deze msg te plaatsen)
alles staat juist ingesteld, en alles in mijn case zit volgens mij juist...
heeft iemand anders dit ook al meegemaakt??
ik ben nog niet af met mijn case, en nog geen 1 van de fans zijn aangesloten...dus daar aan kan het niet liggen