Toon posts:

software probs na casemod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
3dagen geleden ben ik begonnen aan mijn casemod :)

dus ik heb er alles uitgehaalt

nu heb ik mijn zaagjes allemaal naar de maan geholpen, dus ik bestel er nieuwe...
ik ga die zaagjes binnen een week hebbe, maar een week zonder tweakers.net is AHRGG;)

dus ik begon gisteren mijn competoeterke terug in elkaar te zetten, mja, alles werkt...

maar na het eerste beeld van het windows logo (bij het opstarten) dan komt er eventjes zwart beeld (den bios...normaal)
moet ik een 2de logo krijgen van windows...daar duurt het dus MEGAAAAA lang voordat ie verder doet :(:( (als het geen 40sec zijn, dan is het zeker 1min)

ok, ik maak daar geen probs over...
nu wil ik op internet, en ik kan NIET op internet, aaahrggg
(zit nu op nen andere competoeter voor deze msg te plaatsen)
alles staat juist ingesteld, en alles in mijn case zit volgens mij juist...

heeft iemand anders dit ook al meegemaakt??

ik ben nog niet af met mijn case, en nog geen 1 van de fans zijn aangesloten...dus daar aan kan het niet liggen

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

en nog geen 1 van de fans zijn aangesloten...dus daar aan kan het niet liggen
dus je hebt totaal geen actieve koeling in je pc ? ook niet op de cpu ?

en jij denkt dat het daar niet aan ligt :?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

gooi die fan's er maar eerst eens in :)

Verwijderd

ik denk dat hij de extra fans bedoelt die hij erbij heeft gekoch......toch?

Verwijderd

misschien ligt het aan het feit dat je je kaarten op een andere plek heb teruggezet als dat ze eerst zaten. Dan is het dus of kaarten anders of windhoos opnieuw. Weet het ook niet zeker maar het is te proberen. Als kaarten niet anders zitten dan misschien toch maar ff windhoos opnieuw.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

kabelinternet¿
Tsjek je NETWERKKAART instellingen.
Windoos wil namelijk heeeel graag settings veranderen en als hardware er opnieuw ingezet word, ziet windoos ze kans en grijpt die VOL aan om AL je instellingen overhoop te helpen

Boot delay » SMTP server ingesteld door windoos, gaat ;ie zoeken, heeft na 60 sec. timeout en gaat verder.

Internet, instellnmgen werken elkaar tegen » geen internet.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
al mijn kaarten zitten zoals der voor...

ik denk ook eerder dat het aan mijn instellingen liggen...grrr, kut windows :):)

mja, volgens mij staat alles juist ingesteld...maar je kent dat he...:(

denk dak strakies eens gaan FORMATEREN, hihi
dan zal het wel MOETEN lukken :):)

btw, kent iemand hier een klein proggie waarmee ik internet DEFTIG deel op een netwerk (zit hier op den 2de competoeter, en das die van mijn moeder) heb gewoon de pandora kabel hier in gestoken, en da werkt direct...dus :?
ik zit normaal op de server, en deze competoeter is die geene die via mijn netwerk op internet gaat

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Tijdens dat hele lange wachten bij het opstarten is windows een netwerk aan het zoeken, hetgeen blijkbaar niet gevonden wordt.
Check of je netwerk instellingen goed zijn en of alle kabels goed zitten,( nix losgetrokken tijdens het modden ? )
succes

Verwijderd

Topicstarter
blijkbaar vind die mijn netwerk kaart wel, want bij systeem staat die aangeduid...

en ik denk niet dat ze los zit...de 2 lichtjes op de achter kant van mijn netwerkkaart branden, en op de modem van pandora brand het lichtje van PC, dus...

ik heb ALLES uit mijn case gehaalt, buiten mijn voeding...
jah, ik heb er met decoupeerzaag in gezeten, dan ga ik mijn grief daar ni laten insteken, normaal denk ik toch??

wat moet ik doen als het aan mijn instellingen ligen??
ik zie het niet echt zo direct staan...die foute instelling
ik ga straks die kaart eens opnieuw installeren, en als't dan ni werkt, dan word het een formatje he :):)

Verwijderd

pak winroute om je inet te delen...werkt perfect..

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 10:57
Op zondag 28 januari 2001 16:21 schreef Moe het volgende:
blijkbaar vind die mijn netwerk kaart wel, want bij systeem staat die aangeduid...

en ik denk niet dat ze los zit...de 2 lichtjes op de achter kant van mijn netwerkkaart branden, en op de modem van pandora brand het lichtje van PC, dus...

ik heb ALLES uit mijn case gehaalt, buiten mijn voeding...
jah, ik heb er met decoupeerzaag in gezeten, dan ga ik mijn grief daar ni laten insteken, normaal denk ik toch??

wat moet ik doen als het aan mijn instellingen ligen??
ik zie het niet echt zo direct staan...die foute instelling
ik ga straks die kaart eens opnieuw installeren, en als't dan ni werkt, dan word het een formatje he :):)
competoeter begreep ik nog, maar grief insteken????

nederlands of engels graag

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

hmm, antwerps, mag da ook ni

grief insteken = gerief insteken = spullen insteken.

Voila, das dan veur alleman die der gen lap van begrept. :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

je heb toch niet zitten modden terwijl alles nog in je case zat hé?

ennuh ik zou alles maar dan es goed na kijken. en haal anders ff de stofzuiger er door om het stof op te zuigen natuurlijk.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1