Toon posts:

MacBook Pro battery exchange

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er al een besteld? Een nieuwe batterij voor de MacBook Pro. Ik las dit weekend op het einde van de avond dit nieuws. http://macwereld.nl/index...k=view&id=1528&Itemid=166 Heb er al wel een besteld, maar ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat de reden van deze exchange is.

Overigens heb ik ook ergens gelezen dat je met je MBP naar de Apple Stores kan gaan om de irritante whine te verhelpen. http://macwereld.nl/index...k=view&id=1520&Itemid=166 Aangezien er nog niet genoeg matteriaal was zijn er nog niet veel mensen die het gedaan hadden volgens mij. Als er toch mensen zijn die dit al wel hebben gedaan, ben ik wel heel benieuwd naar de resultaten.

Laat deze hier dan ook graag even achter.

Groeten,

Trouwe macgebruiker.

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
Die battery exchange wacht ik mooi even mee tot deze accu beduidend minder wordt ;)

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:35

vooghel

Cunning linguist

Ik heb net het formulier voor die batterijwissel ingevuld, en ga binnenkort wel even bij de Apple Center in de stad langs om te vragen of het al zin heeft mijn MBP bij hen in te leveren voor die whine.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 12:16
Bedankt voor de tip over het ge'whine'. Morgen maar eens contact zoeken met Apple Support.

This space intentionally left blank.

Verwijderd

T_E_O schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:48:
Die battery exchange wacht ik mooi even mee tot deze accu beduidend minder wordt ;)
Leuk als hij straks explodeerd :D

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:38:
[...]

Leuk als hij straks explodeerd :D
Ach, kan heel wat hebben :*) Maar volgens Apple is er geen knal-gevaar, maar voldoet hij niet aan hun hoge eisen e.d.

Ik denk dat deze recall gestart is, omdat sommigen problemen hebben met de statusinformatie van de accu. Soms wordt de hele accu niet herkend of wordt hij niet opgeladen. Vast een foutje in die chip die erin zit, maar het zou geen gevaar opleveren volgens Apple.

• kamerplant
  • Niet online
Ze zullen wel gek zijn om toe te geven dat er knal gevaar is 8)7

🌞🍃

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

dus als er niet gezegt word dat ie klapt, is dat eigenlijk een leugen omdat ze wel klappen?

bij vorige batteryexchangeprograms werd gewoon melding gemaakt van het gevaar dat er bestaat bij het verder gebruik van de battery (The affected batteries could overheat, posing a fire hazard to consumers.)

blup

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:37

Soul__assasin

de Belbelg

mijn standaard accu werkt aan 101% van zijn normale capaciteit volgens coconut battery ik hou hem dus lekker..

wel heb ik een nieuwe baterij aangevraagd ik houd de oude gewoon en zeg dat hij dan wss verloren gegaan is bij te post

www.weefab.com

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Soul__assasin schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:24:
mijn standaard accu werkt aan 101% van zijn normale capaciteit volgens coconut battery ik hou hem dus lekker..

wel heb ik een nieuwe baterij aangevraagd ik houd de oude gewoon en zeg dat hij dan wss verloren gegaan is bij te post
heel erg volwassen...

blup

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:37

Soul__assasin

de Belbelg

dat heet gewoon belg zijn srry hoor maar een 2de baterij is gewoon zeer handig...

www.weefab.com

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja als je daar voor betaald ja.. dit is gewoon misbruik maken van een recallactie

sim-pel

blup

Verwijderd

Soul__assasin schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:24:

Waarna ze een receipt van de UPS service vragen, en jij (omdat je dat toch niet kan tonen) mooi 129 euro mag betalen.

• iworx
  • Laatst online: 12-02 12:16
Soul__assasin schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:31:
dat heet gewoon belg zijn srry hoor maar een 2de baterij is gewoon zeer handig...
Tutut .. hiermee wil ik niet vereenzelvigd worden ;)
Stuur die batterij maar mooi terug .. voor 't zelfde geld heb je volgende week geen Macbook meer (BOEM!), geen vingers en geen enkele kans om nog aanspraak te maken op je garantie. Want je hebt toch een nieuwe batterij?

This space intentionally left blank.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 20:33
Bedankt voor de tip, maar dit is ook al besproken in het MacBook topic waar het iets meer tot zijn recht komt. Om te voorkomen dat dit een simpel opsomtopic wordt gaat deze dan ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.