Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[layout] Scheef bij topics

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nav elevator in "Nieuwe versie van GoT is er!" toch maar ff een topic gestart :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lism.1/layout.jpg

Dit gebeurd zich wanneer ik in een topic zit, ik heb net de cache zitten clearen volgens advies van Elevator, maak gebruik van i.e 6.0.2900.

Ook de onderkant heeft een scheve hoek :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lism.1/layout2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 16:26 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

heb je het bij een specifiek topic of overal?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:21

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb het net in dat grote topic ook al genoemd, maar hier zie ik ook weer dat witte streepje in de grijze balk tussen de posts. Alleen bij Lizm is het dan nog breder of verschoven, zo te zien.

Firefox 1.5.0.5, cache ook al leeg gemaakt.

Misschien heeft het er wat mee te maken.

[edit] Die horizontale verschuiving heb ik _niet_. Maar het lijkt net of er iets overheen wordt gezet, en bij lizm wordt dat zichtbaar omdat de horizontale positie niet goed is.

[ Voor 42% gewijzigd door DrivinUCrazy op 31-07-2006 16:33 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
moto-moi schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:27:
heb je het bij een specifiek topic of overal?
Bij elk topic waar ik op klik / naar binnen ga bij wijze van. De rest staat wel recht/netjes.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Ook firefox 1.5.0.5 hier, geen vreemde balk aan de zijkant. Ziet er allemaal prima uit.

Copy.com

Verwijderd

Topicstarter
Heb net firefox geinstalleerd... hier wordt het wel correct weergegeven :) Maar ik heb de laatste tijd wel vaker last van scheve tot niet startende Flash animaties enzo, kan even niet achterhalen waar het precies aan ligt :)

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Moi had precies hetzelfde. (IE6.0.29) Niet alleen in de topics maar ook in mijn bookmarkscherm en in het replyscherm.

Ik heb het opgelost door in "Mijn Voorkeuren" de optie "Forum versmallen voor 800 breedte?", die eerst op ja stond, uit te zetten.
Helaas is een neveneffect dat de ruimte voor de topictitel in Bookmarks nu smaller is waardoor veel topictitels twee regels nodig hebben.

Vraag me trouwens af wat het nut van die optie uberhaupt ook alweer was... :o

[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 31-07-2006 22:08 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik idd ook aanstaan "Forum versmallen tot 800...". Ik denk dat de fout 'm daar inzit :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd in "Het grote 'kleine' mededelingen topic de..."

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lism.1/bug2.jpg

(klik)

Om nou een heel nieuw topic over te posten, is dat bij jullie ook zo ? Maak gebruik van Firefox (laatste).

\[BUG/Feat]Lange regels worden niet gewrapped

nvm :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 23:49 ]

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:48:
Verwijderd in "Het grote 'kleine' mededelingen topic de..."

[afbeelding]

(klik)

Om nou een heel nieuw topic over te posten, is dat bij jullie ook zo ? Maak gebruik van Firefox (laatste).
Dat komt omdat er geen whitespace in die "zin" voorkomt. Je browser weet niet waar ie moet afbreken, en laat dus alles op één rij staan. Valt met een "overflow: hidden" in de stylesheet op te lossen, maar dat is weer niet handig i.c.m. openklappende codeblokken e.d.

Verwijderd

Topicstarter
Gekke is dat met I.E niks aan de hand is, en met firefox wel (ook in het quoten van het bericht), aan de lengte van de zin rekt het het hele topic uit iig :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

IE snapt niet zoveel van overflow en krijgt dus keihard een overflow: hidden ;)

Voor de rest heb ik wat CSS fixes doorgevoerd mbt de small layout; ctrl+F5 please ;)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 01-08-2006 00:08 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.