niet in bezet toon ?

Pagina: 1
Acties:

• tinka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:36
ik ben zelf nog geen orange klant maar heb ergens gelezen (in een voortgaand deel) dat indien je gebeld wordt op je kpn lijn en je in gesprek bent op de orange lijn de beller geen bezet toon krijgt. Is dit nog steeds zo ? Is hier wat aan te doen ?

sorry dit moet in het [Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XI) topic :=( maar hoe dit te doen ?

[ Voor 18% gewijzigd door tinka op 31-07-2006 15:07 ]

PVOutput - Lichtvangers - SolarEdge 5.510kW

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 13:05
Gebeld worden op je Orange-lijn en in gesprek op je KPN-lijn :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:42
Moet je niet in een ander topic zijn ?

Lijkt me dat de lijn gewoon in gebruik is, tenzij je hierdoor 2 aparte lijnen zou hebben?
tinka schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:04:

sorry dit moet in het [Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XI) topic :=( maar hoe dit te doen ?
Topicreport (heb ik voor je gedaan) + posten in dat topic

[ Voor 79% gewijzigd door asfaloth_arwen op 31-07-2006 15:13 ]

Specs

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:18
Dit klopt ja!

Je hebt 2 lijnen en de livebox genereert geen bezet toon als via lijn a aan het bellen bent en op lijn b wordt jij gebeld!

Verwijderd

dat is irritant zeg! Heb ooit wisselgesprek gehad, eens maar nooit meer. Daarmee heb je datzelfde fenomeen. Mensen denken dan dat je niet thuis bent en proberen niet opnieuw. Je wordt zo gewongen te gaan multitasken tussen 2 gesprekken.

• tinka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:36
jjbstolk schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:12:
Dit klopt ja!

Je hebt 2 lijnen en de livebox genereert geen bezet toon als via lijn a aan het bellen bent en op lijn b wordt jij gebeld!
jammer, ik wou eigenlijk maar 1 telefoon gebruiken en dan uitgaande gesprekken natuurlijk via orange.

PVOutput - Lichtvangers - SolarEdge 5.510kW

Pagina: 1