Toon posts:

Kabelmodem defect door onweer

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een tydje geleden is mijn kabelmodem door bliksem naar de bliksem gegaan (mijn tv en video ,tuner op dezelfde kabel hebben geen schade geleden.)

ik huur het modem bij zeelandnet

nu zeggen ze dat ik het modem moet betalen.(mijn verzekering dus )
ik denk van niet want ze kunnen volgens mij nergens aantonen waar het staat de ik verantwoordelijk ben bij bliksem schade.

nu zeggen ze dat de kabelmodem meer dan Fl 600,- piek kost Dus ik betaal fl 600,- piek en hun de rest van het modem.

het gaat om een com 21 modem

weet iemand hoe duur z'n modem is ?
en waar die te verkrijgen is
(let op zeelandnet heeft er over de 3500 uitstaan dus ze zullen wel korting krijgen)

zijn er meer mensen die ervaring hebben met een modem dat door de bliksem is getroffen ?

mzzlll godzilla

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 20:34
ze hebben gelijk. je verzekering zal ook betalen.
als je betaalt, waarom krijg je dan geen nieuw modem? je huurt zo'n modem toch?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik heb in 1994 of zo een keer een modem (ik had er toen 9) verloren door blikseminslag in de telefoonlijn (inductie dus).

De verzekering betaalde zonder morren.

Ik weet alleen niet of de verzekering ook geldt voor zaken die niet je eigendom zijn. Even informeren dus.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Een vriend van me had een tijdje geleden een gekocht bij Eneco (ex-kabel leverancier) in R'dam. Die kostte 1400 gulden..(com21)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Wow.. wat een prijs!

Ik ga even een vitrinekastje kopen voor de mijne... :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me wel veel 1400 gulden
de listprice bij com 21 is $299,-
Dat is omgerekend 703.224 NLG
Dan is 700 nlg wel erg veel voor invoerrechten enzo

Verwijderd

Nou ik weet niet wat die modems kosten maar wij zijn op 15 augustus 1999 ook getroffen en toen was mijn kabelfoon, bah! modem stuk zo'n serieel baggerzooitje en dat kosten me 900.- volgens mij geven ze gewoon een gooi aan dat bedrag, ach de verzekering betaalt.
Succes
Pagina: 1