Als ik mijn samsung DCB-H360RS via component op mijn Phillips 32pf5321 aansluit, valt bij bepaalde kanalen het beeld met enige regelmaat voor enkele tienden van seconden weg. Als ik via scart kijk, heb ik hier geen last van, ik kan me dus haast niet voorstellen dat het aan mijn kabel-signaal ligt, te meer ik problemen, die nu opgelost zijn, met mijn aansluiting heb gehad en als ik dan een te zwak signaal had werd het beeld blokkerig, ging het stilstaan en kreeg ik een foutmelding.
Ik heb ook problemen met mijn HDMI aansluiting. Als ik de decoder via HDMI op mijn tv aansluit zie ik niks en heb ik geen geluid. Als ik dan een beetje ga pielen met het uiteinde van mijn kabel dat in de decoder zit, zie ik soms heel even beeld en heb ik soms geluid.
Ik heb ook problemen met mijn HDMI aansluiting. Als ik de decoder via HDMI op mijn tv aansluit zie ik niks en heb ik geen geluid. Als ik dan een beetje ga pielen met het uiteinde van mijn kabel dat in de decoder zit, zie ik soms heel even beeld en heb ik soms geluid.