WideXS trubblesnummer

Pagina: 1
Acties:

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Weet iemand het nummer van WideXS wat je moet bellen als je toegang tot je server wilt krijgen buiten kantooruren ?! Behoorlijk spoed

Bij een storing kunt u uiteraard ook buiten kantooruren om toegang krijgen tot uw server. ***(niet gratis) << dit nummer dus

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:25
dit is het enige dat ik zo snel op de nieuww site kon vinden:
Tel Sales : 023-5698070
E-mail : sales@widexs.nl
Fax : 023-5698098

Tel Administratie : 023-5698090
E-mail : admin@widexs.nl
Fax : 023-5698098

Telefoon Helpdesk : 023-5698080
E-mail : help@widexs.nl
Fax : 023-5698099

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Volgens mij staat dit nummer op je facturen.

Verwijderd

Volgens mij hadden ze 'vroeger' een email nummer 112@widexs.nl , als je daar naar emailde kwam het op hun mofo's aan.

Weet ik niet zeker meer, maar dacht dat ik het ergens op hun site gelezen had. Ze rekenden overigens wel 25 piek als het loos alarm ofzo. :)

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hier ben ik ook naarstig naar op zoek. Een van onze servers is vanmiddag down gegaan (kernel panic vermoed ik) en het is nogal kritisch dat die server draait ivm klanten.
Probleem is dat we het password van onze WideXS handle kwijt zijn, en deze niet kunnen laten toemailen omdat de mailserver plat ligt. Nu kunnen we dus niet op de 'storing melden' pagina inloggen

Can anybody help me?? Please!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

je kan zowiezo proberen ff te mailen met dedicated@widexs.nl

edit: ik weet dat dr ook een speciaal 023 nr is waarmee je direct bij de Dedicated afdeling uitkomt.. Het het allen hier niet zo liggen..

Verwijderd

WideXS zuigt man. Sjonge jonge het is een daar een rotzooi, de serverruimte is meer dan 28 graden op een fijne dag. En de ruimtes tussen de kasten is millimeter werk. Ik vind dat als je profesioneel moet hosten dat je zeker niet bij www.waitxs.nl moet zitten BLEH wat een gezuig dat widexs.

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mja, daar heb ik wel wat aan ja, aan zo'n reply :(

Ik vroeg niet of je ff wilde gaan bitchen over WideXS...
Pagina: 1