Foto bij artikel 'Vier tot tien procent e-mails...'

Pagina: 1
Acties:

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Ik vind het plaatje bij het artikel ''Vier tot tien procent e-mails de moeite waard'' niet echt geslaagd. Dat enge mannetje dus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c329850bc4f48892aeaa5f444a4669e0/full.gif

Misschien is het een bekend symbool m.b.t. spam en dus relevant voor het artikel, maar ik herken het niet en snap dus niet waarom die afbeelding gekozen is. Bij het artikel zelf (nieuws: 'Vier tot tien procent e-mails de moeite waard') staat wel een relevant plaatje, het welbekende blik spam.

Kan er een ander plaatje op de FP komen? ;)

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Ik heb het verzoek bij de redactie neergelegd en het is nu aan hun om er aldanniet werk van te maken :).

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02

Cyphax

Moderator LNX
'Vier tot tien procent e-mails de moeite waard'
Zondag 19:39 - Volgens verschillende bedrijven kan tot 96 procent van de mailtjes die vandaag de dag de wereld overgaan, geclassificeerd worden als junk. Het grootste deel daarvan zou afkomstig zijn van overgenomen thuiscomputers, oftewel zombienetwerken. >>
Ik moest ook even zoeken maar het slaat wel ergens op, ik vind 'm wel leuk eigenlijk. :)
De zombies worden ook in het artikel zelf genoemd overigens, een stukje verder in de tekst.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyphax op 31-07-2006 13:58 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Hun collega's van IronPort schatten dat circa tachtig procent van het e-mailverkeer afkomstig is van zombienetwerken.
en ook in de shorttext op de FP wordt hier melding van gemaakt, vandaar het plaatje van een zombie. Wmb kan dit plaatje wel door de beugel, we hebben wel vaker fraaie zombies gepost :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Cyphax schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:57:
[...]

Ik moest ook even zoeken maar het slaat wel ergens op, ik vind 'm wel leuk eigenlijk. :)
De zombies worden ook in het artikel zelf genoemd overigens, een stukje verder in de tekst.
Snap ik hem ook weer :o

LinkedIn WoT Cash Converter

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Okee, nu begrijp ik hem, ik legde de link niet :/ Bedankt voor de uitleg.

Overigens vind ik het alsnog geen leuk plaatje, maar dat is een ander verhaal.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Even compleet offtopic, het plaatje is aangepast, maar misschien dat hier feedback over kan komen in het vervolg? Ik zie nl wel vaker dat dingen aangepast worden zonder feedback (zoek maar eens op: dat heeft een collega al gedaan oid) en op zich kan dat wel wat netter :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik wil best geloven dat je dit wel vaker ziet, maar volgens mij zie ik toch echt nog veel vaker dat er wel feedback komt. Als ik het even mag vergelijken met een situatie die je kent: een modje op GoT gaat ook geen extra feedback geven op een topicreport als er publiek zichtbaar is dat er wat mee gebeurd is, bvb als er ingegrepen is in een topic naar aanleiding van een report, of als het topic op slot gegaan is. Toch wordt het hier meestal eens gemeld en wordt de TS op de hoogte gebracht van de ondernomen actie

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 00:34

John2B

I Love RAID5..!!

Ik had de link met het Zombie netwerk en het plaatje van de Zombie wel direkt gelegd, maar het bericht gaat in feite over spam. Dus het huidige SPAM plaatje slaat dus duidelijk op de titel en de inhoud van het bericht.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Yoeri schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:17:
Ik wil best geloven dat je dit wel vaker ziet, maar volgens mij zie ik toch echt nog veel vaker dat er wel feedback komt. Als ik het even mag vergelijken met een situatie die je kent: een modje op GoT gaat ook geen extra feedback geven op een topicreport als er publiek zichtbaar is dat er wat mee gebeurd is, bvb als er ingegrepen is in een topic naar aanleiding van een report, of als het topic op slot gegaan is. Toch wordt het hier meestal eens gemeld en wordt de TS op de hoogte gebracht van de ondernomen actie
Topicreports zijn niet zichtbaar voor de rest van de users wel. Daar sla je dus de plank mis imho. Het is maar een idee hoor ;)

En om het af te maken, op een SeM-topic werd (ws wordt) altijd wel feedback gegeven .

[ Voor 5% gewijzigd door Zwerver op 01-08-2006 08:58 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zwerver schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:57:Topicreports zijn niet zichtbaar voor de rest van de users wel. Daar sla je dus de plank mis imho. Het is maar een idee hoor ;)

En om het af te maken, op een SeM-topic werd (ws wordt) altijd wel feedback gegeven .
Het gaat me erom dat het publiek zichtbaar is dat er actie ondernomen was. Ik ben het helemaal met je eens dat het netjes is om even te melden dat eraan gewerkt wordt of zo, laat dat duidelijk zijn. Als het echter een keertje vergeten wordt, is dat nog niet meteen een ramp

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Altijd leuk als twee mensen elkaar weten te vinden O+

Zwerver: je bent volstrekt offtopic bezig. Bij het hier besproken artikel heeft altijd al een afbeelding van een pot spam gestaan. De gewraakte zombieplaat hoort bij een FP-aankondiging, is niet aangepast en dat is hier gemeld.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Daarnaast, er wordt ook nog weleens wat aangepast zonder dat daar meldingen van gemaakt wordt omdat de persoon die het aanpast geen weet heeft van topics over het onderwerp.
Pagina: 1