Toon posts:

Nieuwe laptop... hoe meer ik lees des te verwarrender ...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee hoi,

Ik ben waarschijnlijk de zoveelste met een "welke-laptop-moet-ik-nemen" vraag, maar hoe meer ik lees des te verwarrender het wordt. Ik heb een paar eisen waaraan de laptop moet voldoen, maar ben niet meer zo thuis in processoren en grafische kaarten.

Hier moet mijn laptop aan voldoen:
Budget ca.EUR 1200,-
Grafische kaart: 256 dedicated
Processor: echt geen idee wat een goede processor is tegenwoordig
RAM : 1 GB dedicated.
Minimaal 80 GB disk
GEEN glimmend schermoppervlak ivm lichtreflectie
WLAN 54
Bluetooth

Verder moet ik lekker kunnen gamen op een goede resolutie.

Wie kan mij een beetje op weg helpen naar een fijne laptop, heeft een goede suggestie of heeft een goede lijst waarin de verschillende (mobiele) processoren / grafische kaarten v.w.b. specs en prestaties t.o.v. elkaar worden vergeleken?

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Tja daar kom je met een vraag waar ik ook een beetje mee zat/zit. Ik heb de ASUS A6T-AP008-B besteld bij laptops4u: http://www.laptops4u.nl/info/a6t-ap008-b-1020.html
Lijkt me opzich een leuke voor die prijs en voldoet geheel aan je eisen. Alleen zit ik nog even te twijfelen zie de volgende link in het ASUS A6 topic: http://gathering.tweakers...message/26220524#26220524

Voorderest lijkt het me een hele leuke, lees dat topic anders ook even door!

Groeten,

Arden

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:20
Er zijn diverse tijdschriften op pc gebied, waarin af en toe laptop's worden voorgesteld in een vergelijkende test. Kijk eens in de boekhandel, kiosk of bibliotheek (voor oudere exemplaren) voor een eerste oriëntatie.

Verwijderd

Brengt intel naast z'n nieuwe Intel conroe niet ook een nieuwe processor voor laptops uit? Of is die er al, naar mijn geweten kwam die een maand na de conroe.. dus dat kan niet meer zo lang duren, deze processor blijkt heel goed te presteren en ook niet zo duur te zijn, misschien kan iemand anders hier meer over vertellen?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:53:
Ik ben waarschijnlijk de zoveelste met een "welke-laptop-moet-ik-nemen" vraag, maar hoe meer ik lees des te verwarrender het wordt. Ik heb een paar eisen waaraan de laptop moet voldoen, maar ben niet meer zo thuis in processoren en grafische kaarten.
Je geeft het eigenlijk zelf al aan ;)

Er is zoveel informatie te vinden als je maar een beetje je best doet. Kwestie van een aantal reviews en techinfo lezen. In ieder geval voldoet je topic niet volgens de Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en gaat je topic dus op slot

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.