Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PocketPC]Activesync via Exchange zonder Calendar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb synchronisatie op mijn ipaq via mijn exchange server ingesteld. Zodat e-mail / agenda en contactpersonen synchroniseren zonder tussenkomst van mijn desktop pc. Alles werkt goed behalve de calendar. Als ik afspraken maak in outlook op mijn dekstop pc dan synchroniseert hij ze niet naar de pocket pc toe. Maar andersom is het wel het geval.

Server specs:
Exchange 2003
SBS 2003

Verwijderd

Topicstarter
subtiel schopje..

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 10:03
krijg je een melding? Komt er in activesync mischien een uitroepteken te staan bij je agenda?

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is ook dat ik dus geen melding krijg. Het aanmaken van agendapunten op de pocket pc gaat wel goed en die synchroniseert hij ook netjes via activesync naar de exchange server (via GRPS). Maar andersom niet. Dus het zoeken naar het probleem is moeilijk.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 10:03
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:44:
Het rare is ook dat ik dus geen melding krijg. Het aanmaken van agendapunten op de pocket pc gaat wel goed en die synchroniseert hij ook netjes via activesync naar de exchange server (via GRPS). Maar andersom niet. Dus het zoeken naar het probleem is moeilijk.
loop de voorkeuren van active sync even na, je kan namelijk opgeven welke agenda de master agenda is. Als je ipaq de master is kan het kloppen dat de afspraken niet gesynct worden

Verwijderd

Topicstarter
De server staat natuurlijk als master. Het komt namelijk niet alleen bij mijn ipaq - pc voor maar bij andere collega's ook.
Pagina: 1