Toon posts:

Battlefield 1942 sluit af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met battlefield 1942. Ik probeer de installatie, (versie 1.6) zonder punkbuster. Multiplayer werkt nu gewoon alleen bij een beperkt aantal maps omdat ik geen punkbuster heb

Ik installeer punkbuster, geprobeerd via de full installatie van versie 1.6 en via www.evenbalance.com, maar als ik dan multiplayer wil spelen, sluit het spel af.

videodefault.con staat ook goed:

renderer.allowAllRefreshRates 1

ik kan niets vinden, kan iemand me helpen?

Verwijderd

Krijg je op het moment dat bf1942 eruit klapt een melding ?
Zo nee, kan je in de logfiles van bf1942 kijken, waarom deze is afgelsoten.
De logfiles zijn te vinden in de battlefield 1942 map. Moet je ff goed zoeken ze staan ergens in één van de submappen.
In de logfile staat beschreven wat er mis is gegaan.

Post dat hier en dan kunnen we weer verder kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Hm... ik kan niets vinden. Iemand een idee?

Verwijderd

Waarschijnlijk dat je probleem er niet mee verholpen zal zijn maar de laatste versie is 1.61b (alleen een security fix), 1.6 patch heb je al, die 1.61b is een paar mb groot en noodzakelijk wil je multiplayer gaan.

Start Battlefield in een venster op (fullscreen 0) en dan moet je een msgbox krijgen met een foutmelding mocht ie crashen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Krijg je echt een crash naar de desktop? Heb je refresh rate fixes / lockers gedraaid toevallig?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:59:
Hm... ik kan niets vinden. Iemand een idee?
We hebben toch meer gegevens nodig:

- Op welk moment klapt BF1942 eruit. Bij opstarten, laden van de map, na het laden van de map, na 3 seconden spelen etc.
- Kan je de map van de logfiles niet vinden of staan er geen logfiles in de map. Zonder details krijg je alleen algemene suggesties.

Verwijderd

Topicstarter
Oke wanneer crasht ie:

Als ik een multiplayer map laad, met Punkbuster.

Maps zonder punkbuster laden gewoon, alleen zodra ik in een map wil met Punkbuster, crasht ie naar bureaublad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:26:
Oke wanneer crasht ie:

Als ik een multiplayer map laad, met Punkbuster.

Maps zonder punkbuster laden gewoon, alleen zodra ik in een map wil met Punkbuster, crasht ie naar bureaublad.
Ok als BF1942 crasht maakt ie op zeker een log file aan met de reden van de crash. Zoek deze op en laat weten wat er in staat.
Je kan ook via windows een zoekopdracht na een crash naar alle nieuwe bestanden die sind een uur of een dag zijn aangemaakt.
Het kan zijn dat voor punkbuster bepaalde poorten open moeten staan, mogelijk bij jou dicht.
Ik heb in het begin ook altijd gezeur gehad met PB, alleen ik kreeg netjes een melding in BF1942 wat er aan de hand was.

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die log file vinden?
Pagina: 1