"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dat komt omdat ik te lang op '.' heb lopen rammenSpider.007 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:57:
Snelle oplossing; even de mailhandler.classes renamen; maar het pad aan het begin ziet er ook niet helemaal jofel uit?
Maar renamen: waarheen?
[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 31-07-2006 13:01 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
desnoods mv je hem naar /tmp
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Hij geeft geen error meer \o/
(maar ook geen post in het betreffende forum met de betreffende gebruiker)
edit: nieuwe errors zijn verschenen:
An error occured while processing your request.
Met dit bestand overschrijf je je quote met 266897.62 mb. Verwijder aub. eerst wat bestanden voor je een nieuw bestand upload.
(topic::new_message::max_upload_reached)
[ Voor 52% gewijzigd door Kees op 31-07-2006 13:12 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
ik zal de du even gaan controleren
[ Voor 24% gewijzigd door Kees op 31-07-2006 13:21 ]
---
Deze is er al wel, en heeft nu ook de juiste permissiesSpider.007 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:25:
Dit probleem kan ook heel goed gerelateerd zijn aan het feit dat 1.9.4 itt 1.9.3 de attachments niet meer in /attachments/ neerzet; maar in de documentlibrary probeert te plaatsen. Ik gok dat die map niet is aangemaakt; danwel de juiste permissies heeft? board/non-www/documentlibraries/
---
geen php errors in /tmpo/maillog
react error blijft komen:
Quota voor deze user staat op 100MB, attachments mogen geupload worden, du locatie staat goed.An error occured while processing your request.
Met dit bestand overschrijf je je quote met 266897.62 mb. Verwijder aub. eerst wat bestanden voor je een nieuw bestand upload.
(topic::new_message::max_upload_reached)
- ik denk dat ik nog wat moet syncen
-- done by crisp, testmail onderweg..
[ Voor 7% gewijzigd door Kees op 31-07-2006 13:32 ]
---
Anyway, ook al staat de quote in de admin op 100mb, hij blijft roepen dat het slechts 10kb is in de output die ik krijg.
Gooi maar uit, gebruiken we toch niet, en zorgde er alleen maar voor dat onze attachments dir meer had dan de readme.txtSpider.007 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:01:
We gaan kijken of we het attachen van de originele message als document-library-item kunnen uitschakelen; of gebruiken julie die functionaliteit wel? De hele documentlibrary staat hier namelijk niet aan; dus je zal de attchement toch erg lastig weer kunnen downloaden
[ Voor 47% gewijzigd door Kees op 31-07-2006 14:04 ]
nadeel is dat de usericons dan ook geen diskspace meer innemen... ei'k moeten we het gewoon juist rekenen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
du -bs 2>/dev/null
---
$settings['mailhandler_accounts'][$account]['dontstoreinzip'] = false;
(dat ie op 'false' moet en niet op 'true' is wel een bugje)
nada aka zilch, formerly known as zip
Dit was overigens 'dontstorezip' => true. maar zowel deze waarde naar false zetten, als de dontstoreinzip op false zetten lost het probleem niet op. Hij blijft klagen over de grootte van mijn quota met 266 gigabyte (wat overigens bijna de vrije ruimte is op een andere harde schijf in datzelfde systeem toevallig). du -bs levert ook prima '0 .' op in de juiste dir.$settings['mailhandler_accounts'] = array(
'default' => array('forumid' => 67, 'userid' => 72152),
'*censuur*@tweakers.net' => array('forumid' => xx, 'userid' => xxx, 'allowhtml' => true, 'prefertext' => false, 'dontstoreinzip' => false)
);
Al met al blijft het vreemd, ruimte zat en ik heb nog geen users horen klagen over het feit dat ze geen icons meer konden uploaden
Nu ook de 'du' voor deze user vervangen door een 'fakedu' die gewoon '0' teruggeeft. Maar hij blijft klagen over het overschrijden van de quota met veel mb's (overigens ook een typo in die error, het is volgens mij 'quota' en niet 'quote')
[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 31-07-2006 17:35 ]
nada aka zilch, formerly known as zip
Dit topic is gesloten.
![]()