[iMac] Tray Loader 333MHz OS9.2.2 blijft crashen op IE5

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb hier een iMac staan met de volgende specs:

-Tray Loader
-333Mhz
-32MB RAM
-64MB VMEM (swap)

Deze machine was een 8.5.3 (dacht ik), en heb met deze versie niet gewerkt, maar heb de machine gelijk voorzien van OS9.2.2 UK.

De machine werkt rete stabiel onder alle omstandigheden. Wanneer ik IE5.0 opstart (standaard aanwezig in OS9.2.2) dan crasht de browser na een 2-3tal verzoeken. Sites hoeven helemaal niet exotisch te zijn ofzo. Ook google.com moet er aan geloven.

Het is dus niet alleen dat de browser crasht, maar hij trekt de hele iMac op zijn gat.

Ik weet dat IE5.0 nogal "obsolete" is, maar ik weet dus niet waar ik dit probleem moet zoeken. Ligt het aan de browser, ligt het aan de specs van mijn iMac, of hebben de moderne sites van tegenwoordig zulke "aparte" "code" welke mijn IE5 op zijn gat trekt?

20*350ZO45°

Verwijderd

Normaal zou ik zeggen, zorg dat je de laatste versie (5.1.7) van IE hebt maar die is niet zomaar te downloaden. Jouw versie zou gewoon moeten werken. Dat het aan de sites ligt lijkt mij niet aangezien het meestal met de correcte weergave te maken heeft.
Ik zou eerst een andere browser proberen. Dan weet je ook zeker of het aan IE ligt. Daarna kun je proberen om de laatste versie van IE nog ergens op te scharrelen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:59
Laatste versie van Mozilla voor OS 9 is volgens Mozilla 1.2 of 1.3 ergens daaromheen. Probeer die eens zou ik zeggen. Verder is er helaas niet zoveel keus.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/