[outlook XP]... alleen verzenden met standaard account.

Pagina: 1
Acties:

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Ik werk dus op mijn laptop nog steeds met outlook XP. Dit omdat outlook 2003 steeds vastloopt (uitvoerig getest, probleem lijkt te liggen in de grote van de mailboxen en mijn trage harddisks).
Ik wil niet overstappen naar outlook 2003.

Maar nu heb ik mijn laptop opnieuw moeten installeren en hij vertikt het om te werken met meerdere mailboxen. Terwijl ik dat altijd gedaan heb. Hij zet bij elke uitgaande mail, het mailadres van het standaard account dat ik als eerste aanmaak. Maakt niet uit hoe ik het doe..., daar komt het elke keer op neer. In het verleden heeft het perfect gewerkt, maar nu dus niet meer... Iemand een oplossing hiervoor. Ik heb alles geprobeerd. Windows opnieuw geinstalleerd, office opnieuw geinstalleerd, eerst de extra servertype aangemaakt, eerst de imap accounts aangemaakt... maakt allemaal niet uit. Helemaal niets.

Wie heeft het antwoord... ik word er namelijk helemaal gek van..

o'ja.... weet 100% zeker dat het in outlook zit. Want als ik gebruik maak van een externe smtp server (van mijn provider), doe hij exact hetzelfde... Helemaal gek ben ik er van.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyberpope op 30-07-2006 22:16 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......